Tilasin netissä 28.11. tarjousaikana Soneran laajakaistaliittymän ADSL. tilauksen yhteydessä luki, että san yhteydenoton parin päivän sisällä. Mitään ei ole kuulunut. Mistähän tietää onko tilaus mennyt perille?
Sivu 1 / 1
Hei easthound
Tilausten käsittelyssä voi olla joskus ruuhkaa mutta ei siinä nyt näin kauan tulisi mennä. Suosittelen ottamaan itse yhteyttä mikäli liittymän tilaus epäillyttää. Voitaisiin tarkistella tilannetta jos laitat meille esim. facebookin privaviestillä henkilötunnuksesi niin löydetään tiedot!
Tilausten käsittelyssä voi olla joskus ruuhkaa mutta ei siinä nyt näin kauan tulisi mennä. Suosittelen ottamaan itse yhteyttä mikäli liittymän tilaus epäillyttää. Voitaisiin tarkistella tilannetta jos laitat meille esim. facebookin privaviestillä henkilötunnuksesi niin löydetään tiedot!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.