Laajakaistaliittymän toimitus myöhässä
Kyllä sonera on niin perseestä kun olla ja voi!!! Netti ei toimi vieläkään vaikka piti aueta jo viikko sitten ja asiakaspalveluun jonotettu jo parin päivän aikana yli 4 tuntia!!! Puran kyllä kaikki maholliset sopimukset soneralta ja vaihdan kilpailijan tiimiin! Ottakaa sonera pää pois jo perseestä!!!!!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.