Skip to main content

laajakaistaliittymän uusinta

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Entinen on voimassa 7.6.2013 saakka. Uusinta tilaus sopimus 24 kk on tehty 30.3.2013. Aion asentaa 7.6.2013. Sopimustekstissä lukee loppumisajaksi 30.3.2015. Voimassaolevaan Tietoturva- ja Varmuuskopio ohjelmistoon vaaditaan uutta salasanaa loppumisen uhalla, miksi?

3 kommenttia

  • April 3, 2013
Hei shacraias!

Uusi 24kk sopimus on laitettu korvaamaan entinen sopimus 31.3.2013 alkaen. Mitään kaksinkertaista laskutusta tai vastaavaa tilanteesta ei siis synny. Samalla uusiutui myös Tietoturva-palvelun sopimus, johon tarvitset uuden lisenssikoodin. Lähetän sen sinulle heti tekstiviestillä. Laita vielä viestiä, jos jokin asia jäi epäselväksi.

  • April 4, 2013
Hyvä Heikki! Jotenkin on sukset ristissä. Aikaisempi Sonera tietoturva plus asiakas sopimus 7.6.2011, 24 kk. Ponnahdusikkuna lupasi samanlaisen jatkossa 24 kk. Lupausta ei voi todistaa, kun sitä ei voinut kopioida. Tartuin täkyyn ja tilasin jatkon 24 kk. Periaate on ollut ettei laskutus ym. muutu sopimusaikana. Kuitenkin Laajakaistaliittymän kuukausimaksua on muutettu kesken kauden.
Lasku no: 67363678 29.1.2013 39.90 €
67746110 27.2.2013 40.23
68123456 27.3.2013 40.23 ep. 15.4
Lisäksi huomaan varmuuskopio sopimuksen katkaistun 30.3.2013 eikä kauden loppuun 7.6.2013.
Mihikä tässä luottaa? Entisenä liikealan henkilönä tiedän ettei tuommonen ainakaan lisää luottamusta.
Tietenkin mulla on vielä 7 pv säännön mukaa 3 päivää aikaa perua tilaus. Nyt kuitenkin asuinpaikallani vain Soneralla on lankaliittymän mahdollisuus. Toinen on Anvian valokuitu.

  • April 8, 2013
Moi shacraias,
Katselin että liittymäsi kuukausimaksua alkuvuodesta nosti voimaan tullut alv-korotus, aiempi 39,90e hinta muuttui 40,23e hinnaksi. Tästä tiedotimmekin laskulla.
Nyt kun olet uusinut sopimuksen, on hinta laskenut ja on 31.3 alkaen ollut jälleen tuon 39,90e/kk. Viimeisimmällä laskulla on ollut vasta helmikuun kk-maksu joten muutos ei ole vielä näkynyt laskulla.

Tuo varmuuskopion pois jääminen johtuu siitä että aiempaan Tietoturva Plus-palveluun Nettiarkisto tuli automaattisesti mukaan. Nykyisessä versiossa se ei ole mukana, vaan on oma itsenäinen tuotteensa. Oliko niin että tästä ei ollut mitään puhetta sopimusta uusiessa?