Skip to main content

Laajakaistamodeemi

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,

valokuitumallin nettiliittymä kytkettiin kotiini tekstarin mukaan eilen (3.9.), mutta modeemia ei ole näkynyt eikä kuulunut.

Syy selvisi täältä foorumilta: olen http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=52&t=10156 -ketjun avaajan tavoin virheellisesti kuvitellut, että tilausta tehtäessä rastitettavassa kohdassa valittiin, haluaako wlan-purkin vielä tavallisen modeemin lisäksi. Koska wlan-purkki (modeemiton) mulla jo on, jätin kohdan erehdyksessä rastittamatta.

Mutta sen modeemin toki tarvitsisin. Olisiko mulle siis mahdollista lähettää jälkitoimituksena se modeemi, samoin kuin linkittämäni ketjun avaajalle?

Lisäsin profiiliin tilausnumeron, asiakasnumeroa ei ole, kun laskuakaan ei vielä ole tullut.

2 kommenttia

  • September 4, 2012
Hei vesapai,
Ei hätää mitään, laite voidaan laittaa jälkitoimituksella tulemaan. Toimitusaika näissä on noin viisi arkipäivää, joskus on kyllä tullut perille jo aiemminkin. Postista otetaan sinuun yhteyttä siinä vaiheessa, kun laitetta oltaisiin tuomassa.

  • September 4, 2012
Mia kirjoitti:
Hei vesapai,
Ei hätää mitään, laite voidaan laittaa jälkitoimituksella tulemaan. Toimitusaika näissä on noin viisi arkipäivää, joskus on kyllä tullut perille jo aiemminkin. Postista otetaan sinuun yhteyttä siinä vaiheessa, kun laitetta oltaisiin tuomassa.


Kiitoksia paljon, Mia, tehdään näin. :)