Hei,
valokuitumallin nettiliittymä kytkettiin kotiini tekstarin mukaan eilen (3.9.), mutta modeemia ei ole näkynyt eikä kuulunut.
Syy selvisi täältä foorumilta: olen http://www5.sonera.fi/keskustele/viewtopic.php?f=52&t=10156 -ketjun avaajan tavoin virheellisesti kuvitellut, että tilausta tehtäessä rastitettavassa kohdassa valittiin, haluaako wlan-purkin vielä tavallisen modeemin lisäksi. Koska wlan-purkki (modeemiton) mulla jo on, jätin kohdan erehdyksessä rastittamatta.
Mutta sen modeemin toki tarvitsisin. Olisiko mulle siis mahdollista lähettää jälkitoimituksena se modeemi, samoin kuin linkittämäni ketjun avaajalle?
Lisäsin profiiliin tilausnumeron, asiakasnumeroa ei ole, kun laskuakaan ei vielä ole tullut.
Laajakaistamodeemi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.