Hei!
En voi soittaa liittymästäni asiakaspalveluun, joten tämä on ainoa mahdollisuus saada selvyyttä.
Olen saanut 4.7 viestin että laajakaista asennetaan 11.7, sain myös 9.7 viestin jossa muistutettiin 11.7 asennuksesta ja pyydettiin laittamaan johdot seinään. No, ei näkynyt.. Olen lukenut palstaa ja huomannut että päivämäärät pettävät melkein kaikilla jotka odottavat asennusta. Toivon todella että minulla ei käy niin, koska olen muutaman päivän sisällä lähdössä mökille enkä uskalla jättää johtoja yli viikoksi seinään.. Pystyykö hommaa mitenkään nopeuttamaan, etenkin kun piti olla asennettu jo?
Yritin laittaa tietoihini laajakaistan liittymänumeroa ja toivottavasti laitoin sen oikein.
Laajakaistan asennus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.