Skip to main content

Laajakaistan asennus

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!
En voi soittaa liittymästäni asiakaspalveluun, joten tämä on ainoa mahdollisuus saada selvyyttä.
Olen saanut 4.7 viestin että laajakaista asennetaan 11.7, sain myös 9.7 viestin jossa muistutettiin 11.7 asennuksesta ja pyydettiin laittamaan johdot seinään. No, ei näkynyt.. Olen lukenut palstaa ja huomannut että päivämäärät pettävät melkein kaikilla jotka odottavat asennusta. Toivon todella että minulla ei käy niin, koska olen muutaman päivän sisällä lähdössä mökille enkä uskalla jättää johtoja yli viikoksi seinään.. Pystyykö hommaa mitenkään nopeuttamaan, etenkin kun piti olla asennettu jo?
Yritin laittaa tietoihini laajakaistan liittymänumeroa ja toivottavasti laitoin sen oikein.

3 kommenttia

  • July 12, 2012
Hei jiikool,
Liittymänumerolla löytyvä liittymä näyttäisi kytketyn tänään. Oletko kokeillut, toimiiko yhteys?

  • July 12, 2012
Joo, hyvin toimii :-)

  • July 12, 2012
Hieno juttu! Ei muuta, kuin surfailemaan. Hyvää kesän jatkoa sinulle!