Olen tehnyt muuttoilmoituksen ja laajakaistan siirron (samalla sonera viihteen tilauksen) mielestäni hyvissä ajoin marraskuun puolella. Minulle ilmoitettiin että laajakaista asennetaan 31.12.2013 klo 08:00-20:00. Vieläkään ei ole tullut ilmoitusta, että ko. työ olisi tehty?!
Sivu 1 / 1
Hei maarit_nisula
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää.
Lisäsin asiakasnumeroni viimeisestä laskusta
Hei maarit_nisula,
Vilkaisin tilannetta ja 31.12 on asentaja yrittänyt päästä asennusta tekemään mutta tekninen tila on ollut lukittuna eikä ole sinua tavoittanut asian puolesta. Tilanne on varmasti asentajalla yhä hoidossa ja hyvin todennäköisesti tuon teknisen tilan avaus vaatii henkilön taloyhtiön puolelta paikanpäälle.
Laitoin asiasta kuitenkin kiirehtimispyynnön eteenpäin jotta liittymäsi asennus tapahtuisi mahdollisimman pian!
Vilkaisin tilannetta ja 31.12 on asentaja yrittänyt päästä asennusta tekemään mutta tekninen tila on ollut lukittuna eikä ole sinua tavoittanut asian puolesta. Tilanne on varmasti asentajalla yhä hoidossa ja hyvin todennäköisesti tuon teknisen tilan avaus vaatii henkilön taloyhtiön puolelta paikanpäälle.
Laitoin asiasta kuitenkin kiirehtimispyynnön eteenpäin jotta liittymäsi asennus tapahtuisi mahdollisimman pian!
Minuun ei tosiaan ole mitään yhteyttä tästä asennuksesta otettu, eikä se olisi asiaan mitään auttanutkaan, koska en kuitenkaan tekniseen tilaan olisi päässytkään, vaan juuri taloyhtiön huoltomiehet sinne varmasti tulevat ovia avaamaan.
Kiitoksia kuitenkin sinulle - toivon mukaan asennus pian saataisiin kuntoon.
Kiitoksia kuitenkin sinulle - toivon mukaan asennus pian saataisiin kuntoon.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.