laajakaistan asennus ja modeemi
Tilasin 24/1 m netin uuteen asuntooni, mutta en ole muuttamassa sinne kuin vasta muuta päivä tekstiviestillä saamaani laajakaistan toimituspäivän jälkeen. Viestissä sanottiin myös, että modeemi olisi hyvä olla päällä ja seinässä asennuspäivänä, en kuitenkaan ole vielä silloin paikalla ja modeemikin on varmaan postissa. Onko modeemin valmiina olo kuinka tärkeää asennuksen kannalta ? Onnistuuko se ilman, että modeemi on seinässä ? Olisi todella hyvä jos laajakaista olisi jo käyttövalmiina, kun muutan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.