Skip to main content
Hei! Tilasin laajakaista 24/1 palvelun 3 viikkoa sitten. Tilauksen yhteydessä sovittiin asennuspäiväksi 18.8, jolloin asentajan piti tulla. Tilausvahvistus tuli sähköpostiini 3.8. Ei kuitenkaan ole näkynyt asentajaa. Asiakaspalveluun soitettu, mutta pelkkää odotusmusiikkia ja vastaajan kanssa keskustelua! Missä vika, kun asentaja ei tullut sovittuna ajankohtana? Viikonlopuksi tarvisin laajakaista yhteyden.
Tähän on vaikea kommentoida tietämättä mistä liittymästä on kyse. Jos olet jo saanut laajakaistaliittymän numeron ja laitat sen käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi toimituksen tilanteen. Liittymänumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Numero ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa