Mitenkäs laajakaistan palveluihin, omiin sopimustietoihin ja asiakastukeen pääsee käsiksi?
Vastaus on kaikkialla "Omat sivut" mutta kun sinne pitäisi keksiä tunnus joka on hukassa. Matkapuhelinnumerolla pääsee puhelinpuolelle ja siellä puhutaan eri tunnusten yhdistämisestä, joka jälleen tehdään laajakaistapuolen omilla sivuilla! Muna-kana, mitä ihmettä kysyy epätietoinen?
Sivu 1 / 1
Jos käyttäjätunnus ja salasana ovat hukassa, voit pyytää ne asiakaspalvelustamme. Asiakaspalvelumme numero on: 0200 17000 (mpm/pvm).
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
T. Lauri
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.