Skip to main content

laajakaistan avaus

  • December 11, 2014
  • 13 kommenttia
  • 5 katselukertaa

Tilasin tuplanetin jokin viikko takaperin. Mokkula tuli postiin niinkuin pitikin mutta modeemi lankayhteyttä varten puuttui vaikka kaupanteossa ymmärsin sen kuuluvan pakettiin. Samoihin aikoihin tuli ilmoitus että kytke modeemi puhelinpistokkeeseen jne, liittymä avataan 3.4. Ei vain ollut siihen mennessä modeemia ilmaantunut. Kuinka hommassa edetään?

13 kommenttia

  • April 5, 2013
Hei juhahilden,

On mahdollista, että modeemi on unohtunut tuohon tilaukseen laittaa. Lisäisitkö asiakasnumeron profiiliisi (Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero) niin pääsemme katsomaan mikä on tilanne.

  • April 5, 2013
Ok!
Mistä saan tietooni asiakasnumeroni? En ole vastaanottanut minkäänlaista postia teiltä asiaan liittyen joten ????

  • April 5, 2013
Hei juhahilden!

Jos olet saanut tilausvahvistuksen sähköpostiisi, niin sieltä näkisit tilausnumeron, jonka voisit laittaa asiakasnumeron tilalta profiilisi. Mikäli et ole tilausvahvistustakaan saanut, niin kannattaa soitella Asiakaspalveluumme 0200 17000 (ma–pe 8–20, la 9–16.30) asian selvittämiseksi.

  • April 5, 2013
Eipä juu ole tilausvahvistusta tullut. Niinkuin me kaikki tiedetään, se on ikuisuus ennenkuin asiakaspalvelunumerostanne saa yhteyttä kehenkään. samoin, soiton ajanvarauspalvelunne on pimeänä. Te tiedätte voimassaolevan sähköpostiosoitteeni tai matkapuhelinnumeroni jonne tähänkin mennessä on tullut ilmoituksia liittymän avaamisesta jne. Voisitteko siis toimittaa tuon asiakasnumeroni ystävällisesti jompaan kumpaan tahoon niin saataisiin aika kivuttomasti asiaa eteenpäin.

  • April 5, 2013
Ongelmana on nyt nimenomaan se, että meillä ei ole sinulta mitään tunnistetietoa, jolla saisimme yhteystietosi esille. Jos et halua soittaa, niin voisitko laittaa Facebookin kautta meille yksityisviestillä esim. tarkan osoitteesi, johon liittymä on tilattu?

  • April 7, 2013
Nyt on asiakasnumero profiilissa.

  • April 8, 2013
Moi juhahilden,
Modeemi on tosiaan puuttunut tilauksesta, pahoittelut tästä!
Tein nyt tilauksen jälkitoimituksena. Näyttää siltä ettei kaistan kytkentää ole vielä kuitattu valmiiksi, toimituksissa on ollut jonkin verran ruuhkaa joten on mahdollista että kytkentä tapahtuu vasta tämän viikon aikana.

  • April 26, 2013
Mahtaako meillä päästä surffaamaan ennen joulua? Ei ole modeemia kuulunut eikä liiemmin liittymääkään avattu toistaiseksi. Hyvä Sonera!

  • April 26, 2013
Hei juhahilden,
Meiltä soitellaan sinulle kotvan kuluttua!

  • May 17, 2013
Soiteltiin joo ja voivoteltiinkin. Ei vain vastausta saatu perimmäiseen asiaan eli milloin yhteys toimii?
Liittymäkauppaa tehdessä luvattiin komeasti ettei mitään ongelmia ole ja yhteydet toimii parissa viikossa. Aika kaukana ollaan sovitusta tällä hetkellä!
Taitaa olla kiirettä modeemitehtaassakin kun ei paketttia ole kuulunut.

  • May 20, 2013
Hei juhahilden,
Nyt on kyllä ollut katkos informaatiossa täällä talon sisällä ja loppujen lopuksi asia ei ole hoitunut. Anteeksi tästä!
Sinulle lähtee tänään postissa sopimuspaperi talokaapelista, sen pitäisi olla perillä viimeistään keskiviikkona. Toimituspuolelta ollaan sinuun yhteydessä tämän päivän aikana!

  • June 17, 2013
Sain tänään viestin, jossa pyydetään kytkemeään modeemi ennen laajakaistan toimituspäivää puhelinpistokkeeseen ja kytkemään virta. Mutta kytkenkö tilalle imurin tai sähkövatkaimen, kun en edelleenkään ole modeemia saanut? Heleppoooo...

  • June 18, 2013
Hei tarulii123!

Selvitetäänpä missä modeemi viipyy. Lisäisitkö tilausnumeron profiilisi tietoihin asiakasnumeron paikalle, niin pääsemme tarkistamaan tilanteen. Tilausnumero löytyy tilausvahvistuksesta.