Laajakaistan ennakkomaksu

  • 11 December 2014
  • 7 kommenttia
  • 33 katselukertaa

Moi, tilasin tämmösen paketin

Sonera Viihdepaketti, johon kuuluvat Kodin Laajakaista ja Sonera Viihde

Ja tuli kirje jossa pyydetään suorittamaan ennakkomaksu, ja nyt kun olen sen maksanut, niin milloin toi liittymä aktivoidaan? Oon maksanu samasta pankista mihin on maksu suoritettu, joten maksu näkyy heti. Joten ois kiva jos sais paketin mahdollisimman pian.

7 kommenttia

Lisäisin vielä edelliseen että tilausnumero on 5121647 ja laajakaistan liittymänumero 333-898728
Hei t33mu1992,
Vaikka maksu lähtee saman pankkiryhmän sisältä, sen kirjautuminen yritykselle vie kolmesta viiteen pankkipäivään (pankit ajavat yritysten järjestelmiin näitä, sen vuoksi kestää kauemmin kuin esimerkiksi kahden kuluttajatilin välillä tapahtuva rahan siirto).
Kerrotko vielä minä päivänä ennakko oli maksettu, onko siitä jo useampi päivä?
tänään joskus klo 00.30. Eli ei ole mitään toivoa että tulis ennen ku mm-kisat loppuvat.. Osaatko sanoa milloin tuo palvelu sitten tulis käytettäväks? Jos siinä menee hirveen kauan niin haluan perua koko systeemin. Silloin saan varmaan ennakkomaksun takas tilille.
Tai jos maksu näkyy ens viikolla, niin pystyttekö te pistämään netin päälle? Sillä mulla on modeemi kotona. Mutta vaihdan sitten sen kun soneran modeemi tulee. Onnistuuko tommonen?
Moro vielä t33mu1992,
Toimitus lähtee käyntiin kun ennakkomaksu näkyy meillä. Siinä vaiheessa varataan liittymälle asennusaika joka ilmoitetaan sinulle tekstiviestillä. Tarkkaa ajankohtaa en asennukselle vielä pysty sanomaan mutta en usko sen ehtivän ensi viikolle.
Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, pirauta Asiakaspalveluumme 020017000.
Kattelin muute tota tilausta niin siellä oli väärä puhelinnumero. Jos voitte vaihtaa sen? 0409381766
Huomenta t33mu1992,
Puhelinnumero on nyt vaihdettu 🙂

Vastaa