Alkukesästä tuli kotiin ilmoitus, että laajakaista halpenee 10 e eli olisi heinäkuusta lähtien 39,90.
Kun nyt katson laskua, on laajakaista lopulta kallistunut jonkun sentin., ennen 49,90 nyt 50,20. Suoraveloitukseen en ole siirtynyt, kun ei tätä vaadi muutkaan.
Mikähän idea tässä oli? Ei kannata lähettää mitään ilmoituksia, jos ei asia pidä paikkaansa.
laajakaistan hinta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.