Tietääkö kukaan syytä moiseen ? Viime joulukuussa vielä maksoin 20€ /kk, mutta nyt oli hinta hypännyt 33,44 euroon kuussa ??? Mitä tämä merkitsee, pitääkö hankkia uusi palveluntarjoaja
Sivu 1 / 1
Hei OH1HD!
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Olit kuitenkin ollut meihin jo puhelimitse yhteydessä ja sait asian selvitettyä. Laajakaistasopimuksesi näytti olevan nyt ihan kunnossa.
Mukavaa talvenjatkoa!
Pahoittelut viivästyneestä vastauksesta! Olit kuitenkin ollut meihin jo puhelimitse yhteydessä ja sait asian selvitettyä. Laajakaistasopimuksesi näytti olevan nyt ihan kunnossa.
Mukavaa talvenjatkoa!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.