Hei!
Vaihdoin Soneran laajakaistan DNA:han hiljattain, DNAn kaista kytkettiin 10.6. jälkeen, ja 10.6. Soneran laajakaista katkesi (DNA valtuutettu irtisanomaan liittymä)
Olen maksanut viimeisimmän Soneran laskun kesäkuulta. Käytin e-laskutusta. Nyt sitten tuli postissa paperilasku, jossa haluttaisiin minun maksavan ajalta 1.5. - 31.5. oleva lasku. Muutaman kerran aikaisemmat laskuni olen maksanut hieman myöhässä, mutta kuitenkin olen toukokuun maksun maksanut. Eli mitä ihmettä Soneralla nyt sekoillaan?
Laajakaistan irtisanomisenkin jälkeen tulee laskuja??
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.