Skip to main content
Tiedustelenpa nyt tätä kautta asiantuntijoilta, millaisen korvaavan yhteyden sonera tarjoaa?

Laajakaistani on ollut säälittävän pitkään poikki. Vikailmoituksen jätöstä laskien on mennyt kaksi viikkoa. Kolme kuukautta sitten oli sama homma ja silloin jo kokeilin nettitikkua. Tämän vian aikana olemme käyttäneet tyttöystäväni nimellä otettua nettitikkua, jonka palautimme pois kun aika tuli täyteen.

Kun Laajakaistayhteyden korjaus ei ole vieläkään päätöksessä ja netti ei toimi, niin mitä Sonera tarjoaa asiakkaalleen?

Tarvitsen maanantaina internet-yhteyden ja jos oma laajakaistani ei toimi vielä silloinkaan, kaiketi saan Soneralta ilman korvausta jotain vastaavaa tilalle?

Eli nyt ei kelpaa vastaukseksi nettitikun kokeilu, sillä sitä emme enää saa.
Sonera korjaa virheen kohtuullisessa ajassa asiakkaan virheilmoituksesta. Kun vika on saatu korjattua, on kuluttajatuotteissa mahdollista pyytää hinnanalennusta, mikäli vian todetaan johtuvan Soneran tai Soneran alihankkijan huolimattomuudesta. Mitään korvaavaa tuotetta ei kuluttajaliittymiin ole tarjolla vian korjauksen ajaksi.

Vastaa