Tilaamani laajkaista ei edelleenkään toimi, vaikka korjaaja on ilmeisesti käynyt ja teitin mahtava puhelinexperttinnekin (se koneellinen) väittää yhteyteni toimivan. Eli saanko suoran numeron, jossa voin keskustella elävän ihmisen kanssa asiasta?!?.
EDIT. Jaahas, ja nyt kun koitan kirjautua tunnuksillani soneran sivuille, se väittää ettei minulla ole vielä laajakaistaa. Alkuviikolla pystyin vielä kirjautumaan?!?.
Laajakaistan kytkentä myöhässä (oli "Vaikeaa on taas?!?")
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.