Skip to main content

Laajakaistan kytkentä myöhästyi

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hei,

laajakaistani luvattu toimitus/kytkentä perjantaina 22.2. jäi toteutumatta. Liittymän kytkennästä ei tullut ilmoitusta, eikä laajakaistamodeemini ei saa yhteyttä ulkomaailmaan. Puhelinnumeroni oli aikaisemmin väärin asiakastiedoissa ja jos väärä tieto on jäänyt vielä tietokantoihin pyörimään, on mahdollinen yhteydenotto asian tiimoilta mennyt ohitse. Jos kytkennästä tullut ilmoitus on mennyt väärään numeroon, voi liittymä tosiasiassa olla kytkettynä ja silloin kyse olisi viallisesta yhteydestä.

Nykyinen puhelinnumeroni päättyy -775. Olen liittänyt tilausvahvistuksesta liittymänumeroni "asiakasnumero"-kohtaan profiilissani.

Ystävällisin terveisin
Ville

5 kommenttia

  • February 25, 2013
Hei Viiillee,

Mikä on tilanne tällä hetkellä? Monesti viivästyneet kytkennät suoritetaan seuraavana arkipäivänänä, jos ongelma on johtunut asentajien työruuhkasta.

Vilkaisin tilannetta liittymänumerollasi mutta en sillä löytänyt liittymää järjestelmästä. Se vaikuttaa hieman lyhyeltä, koska yleensä 346-alun jälkeen tulee kuusi numeroa. Voisitko tarkistaa sen ja kuitata tänne niin saadaan lisää tietoa asiasta.

  • February 25, 2013
Hei,

liittymänumeron pitäisi nyt olla oikein.

Valitettavasti yhteys ei ole toistaiseksi esittänyt elonmerkkejä.

Samalla huomasin, että Omien sivujen liittymänhallinta-sivu antaa virheilmoitusta: "Liittymän tilausta ei voitu viedä loppuun" tms.

Ystävällisin terveisin
Ville

  • February 25, 2013
Timo- kirjoitti:
Hei Viiillee,

Mikä on tilanne tällä hetkellä? Monesti viivästyneet kytkennät suoritetaan seuraavana arkipäivänänä, jos ongelma on johtunut asentajien työruuhkasta.

Vilkaisin tilannetta liittymänumerollasi mutta en sillä löytänyt liittymää järjestelmästä. Se vaikuttaa hieman lyhyeltä, koska yleensä 346-alun jälkeen tulee kuusi numeroa. Voisitko tarkistaa sen ja kuitata tänne niin saadaan lisää tietoa asiasta.


Olen liittänyt oikeaksi tarkistamani liittymänumeron omiin tietoihini. Pahoittelut kömmähdyksestä.

Jos mahdollista, tarkistakaa samalla asiakastiedoistani puhelinnumeron oikeellisuus (kts. aloitusviesti). En ole saanut asian tiimoilta minkäänlaista yhteydenottoa ja syy voi olla virheellisessä puhelinnumerossa.

Odotukset ylittävä kuormitus ja aikataulujen venyminen ovat joskus välttämättömyys, mutta sovitusta aikataulusta poikkeaminen ilmoittamatta on ennenkuulumatonta.

  • February 26, 2013
Moi Viiillee,

liittymänumero joka nyt on profiilissasi ei ole ikävä kyllä vieläkään se mitä tarvitsemme :( Tuolla liittymänumerolla löytyy taloyhtiönne tiedot. Eli nyt pitäisi löytää henkilökohtaisen liittymäsi liittymänumero tai esim. tilausnumero.
Jos sinulla ei näitä numeroita ole, suosittelen soittamaan asian selvittämiseksi Asiakaspalveluumme 0200 17000 ark.8-20 ja la 9-16.30. Puhelut ovat normaalihintaisia. Mikäli olet Facebookissa, voimme selvittää tilauksen etenemistä myös jos käyt tykkäämässä profiiliamme ja laitat privana meille viestiä tulemaan. Tällöin voimme löytää asiakastietosi esim. nimelläsi ja osoitteella.

Pahoittelen vastausviivettämme. Olet laittanut viestisi jo eilen, joten toivon että asia on jo hoidettu ja liittymä olisi tällä välin jo toimitettu :)

  • February 27, 2013
Teea- kirjoitti:
Moi Viiillee,

liittymänumero joka nyt on profiilissasi ei ole ikävä kyllä vieläkään se mitä tarvitsemme :( Tuolla liittymänumerolla löytyy taloyhtiönne tiedot. Eli nyt pitäisi löytää henkilökohtaisen liittymäsi liittymänumero tai esim. tilausnumero.
Jos sinulla ei näitä numeroita ole, suosittelen soittamaan asian selvittämiseksi Asiakaspalveluumme 0200 17000 ark.8-20 ja la 9-16.30. Puhelut ovat normaalihintaisia. Mikäli olet Facebookissa, voimme selvittää tilauksen etenemistä myös jos käyt tykkäämässä profiiliamme ja laitat privana meille viestiä tulemaan. Tällöin voimme löytää asiakastietosi esim. nimelläsi ja osoitteella.

Pahoittelen vastausviivettämme. Olet laittanut viestisi jo eilen, joten toivon että asia on jo hoidettu ja liittymä olisi tällä välin jo toimitettu :)


Anteeksi, pieleen meni taas :) Jatkanpa yhteydenpitoa tuolla Facebookin puolella ja lähetän sinne tuon tilausnumeron tuosta.