Skip to main content
Hei!
Meille asennettiin laajakaista 19.2.14. Alku oli pelkkää pätkimistä, kunnes simahti kokonaan. 26.2-28.2
välisenä aikana olen soittanut laskujenkin mukaan n. 30 € edestä asiakas-ja vikapalveluun.
Tällä hetkellä olemme tilanteessa, että välissä laajakaista oli pätkivässä toiminnassa, mutta viime viikolla asiaa taas tutkittiin ja ilmoitettiin asian siirtyvän asentajalle ja meidät otettiin kokonaan pois yhteydestä. Eli olemme kokonaan nyt ilman laajakaistaa tämän viikonlopunkin yli! Ja tätä meille ei ilmoitettu !
Tästäkös riemu repesi perheessä.
Laskut ovat kyllä tulleet täysimääräisinä ja lisänä nämä kalliit puhelut.
Mielestäni nyt on kyllä hyvityksen paikka laskutuksen suhteen aika suuri.
Terveisin
Timo
Hei!

Tarkistin tilannetta, että viime viikon vikailmoitukseen ei oltu vielä kuitattu vastausta - odotellaan siis sen suhteen vielä. Mutta hyvitys toki voidaan tehdä puheluiden osuudesta jo tässä vaiheessa vallan hyvin! Eli voit vähentää saamastasi laskusta 30€ laskua maksaessasi. Jos olet laskun jo ehtinyt suorittaa, niin hyvityksen saat sitten seuraavallla laskullasi. Pahoittelen kovasti näitä ongelmia, mutta pyrimme saamaan asian kuntoon mahdollisimman pian!
Hei, kiitos vastauksesta.
Vähennän sen 30 € laskusta ja tiedän, että seuraavassa laskussa on myös näitä kuluja lisää.
Positiivista asiassa on, että nyt asia on hoidettu kuntoon ja erikseen vielä soitettu ja pahoiteltu, että ensimmäisellä kerralla asiaa ei hoidettu loppuun asti.
Toivon tietysti että seuraavan laskun kulut myös hyvitetään, koska vasta nyt homma toimii ja aikaa on kulunut melkein kuukausi.
Terveisin
Timo

Vastaa