Hei!
Meille asennettiin laajakaista 19.2.14. Alku oli pelkkää pätkimistä, kunnes simahti kokonaan. 26.2-28.2
välisenä aikana olen soittanut laskujenkin mukaan n. 30 € edestä asiakas-ja vikapalveluun.
Tällä hetkellä olemme tilanteessa, että välissä laajakaista oli pätkivässä toiminnassa, mutta viime viikolla asiaa taas tutkittiin ja ilmoitettiin asian siirtyvän asentajalle ja meidät otettiin kokonaan pois yhteydestä. Eli olemme kokonaan nyt ilman laajakaistaa tämän viikonlopunkin yli! Ja tätä meille ei ilmoitettu !
Tästäkös riemu repesi perheessä.
Laskut ovat kyllä tulleet täysimääräisinä ja lisänä nämä kalliit puhelut.
Mielestäni nyt on kyllä hyvityksen paikka laskutuksen suhteen aika suuri.
Terveisin
Timo
Laajakaistan laskutus
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.