Skip to main content
lisäpostilaatikon tilaus meni ok läpi ja kuittaus tuli, mutta mitenkään ei pääse kirjautumaan uuteen laatikkoon.
Onko ensimmäisellä kerralla uuteen laatikkoon kirjautuessa käytettävä jotain tiettyä salasanaa, asiakasnumeroa tms?
Hei juspu,

Uuden laatikon käyttäjätunnus sekä salasana olisi tullut saapua sinulle pääpostilaatikkoon sähköpostina? Oletko tarkistanut löytyykö tunnukset sieltä?
jep, vihdoin tuli viesti jossa salasana, mutta sitä seurasi heti toinen ongelma; salasanaa ei pysty vaihtamaan omien sivujen kautta. Melko outoa koska aiemman laatikon salasanan vaihto kävi aivan kivuttomasti. Nyt ei omilla sivuilla kohdassa sähköposti-muokkaa, ole lainkaan kohtaa jossa salasanan enää voisi vaihtaa. Olisiko joku päivitys, jos niin tämä päivitys on mennyt kyllä taaksepäin kehityksessä jos salasanan vaihtoa varten pitää soittaa kymmenen euron puhelu Soneralle.
Moi juspu! Tällä hetkellä lisäpostilaatikon salasanan vaihto ei tosiaan onnistu. Omia Sivuja on päivitetty ja varmasti parantamisen varaa löytyy. Toivottavasti tämäkin ominaisuus saadaan sinne piakkoin.
OK, hyvä että sai tiedon ettei turhaa etsi ja yritä, kiitos.

Vastaa