Skip to main content

laajakaistan lisäpostilaatikko

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

lisäpostilaatikon tilaus meni ok läpi ja kuittaus tuli, mutta mitenkään ei pääse kirjautumaan uuteen laatikkoon.
Onko ensimmäisellä kerralla uuteen laatikkoon kirjautuessa käytettävä jotain tiettyä salasanaa, asiakasnumeroa tms?

4 kommenttia

  • February 6, 2014
Hei juspu,

Uuden laatikon käyttäjätunnus sekä salasana olisi tullut saapua sinulle pääpostilaatikkoon sähköpostina? Oletko tarkistanut löytyykö tunnukset sieltä?

  • February 7, 2014
jep, vihdoin tuli viesti jossa salasana, mutta sitä seurasi heti toinen ongelma; salasanaa ei pysty vaihtamaan omien sivujen kautta. Melko outoa koska aiemman laatikon salasanan vaihto kävi aivan kivuttomasti. Nyt ei omilla sivuilla kohdassa sähköposti-muokkaa, ole lainkaan kohtaa jossa salasanan enää voisi vaihtaa. Olisiko joku päivitys, jos niin tämä päivitys on mennyt kyllä taaksepäin kehityksessä jos salasanan vaihtoa varten pitää soittaa kymmenen euron puhelu Soneralle.

  • February 7, 2014
Moi juspu! Tällä hetkellä lisäpostilaatikon salasanan vaihto ei tosiaan onnistu. Omia Sivuja on päivitetty ja varmasti parantamisen varaa löytyy. Toivottavasti tämäkin ominaisuus saadaan sinne piakkoin.

  • February 7, 2014
OK, hyvä että sai tiedon ettei turhaa etsi ja yritä, kiitos.