Skip to main content

laajakaistan lopetus

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Miten laajakaistatilauksen voi lopettaa kun asikastukeen ei puhelimella pääse eikä soittoaikavarauksella pyydettyä soitta tule? Muita tapoja irtisanoa tilaus.

2 kommenttia

  • September 13, 2013
Hei laajakaista

Irtisanomistilanteissa asian hoito sujuu parhaiten puhelimitse. Mikäli asiakaspalvelu ei vastaa kohtuullisessa ajassa, kannattaa kokeilla soittaa hetken päästä uudestaan!

Ajanvarauspalvelusta en tiedä, miksei sinulle ole soitettu vaikka olet ajan varannut? Milloin tämä kyseinen aika olisi pitänyt olla soitettavana?

  • September 27, 2013
Jos asiakaspalveluun ei pääse puhelimitse, irtisanomisen voi aina tehdä myös kirjeitse.

Kirjoita paperille vapaamuotoisesti irtisanovasi palvelun. Muista yksilöidä palvelu (asiakasnumero ja palvelun nimi tai/ja sopimusnumero) sekä allekirjoittaa irtisanomisilmoitus. Sitten vain ilmoitus kuoreen ja postiin:

TeliaSonera Finland Oyj
asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA