Äidilläni on ollut Soneran laajakaistaliittymä nyt seitsemättä vuotta. Noin puoli vuotta sitten hänelle tuli jotain valittamisen aihetta, ja asiakaspalvelusoiton kautta siitä hänelle hyvitettiin kuukausimaksun pienentämisellä... ja samalla ilmeisesti solmittiin uusi määräaikaisuus kahdeksi vuodeksi. Asia kävi ilmi vasta äskettäin, kun hän yritti sulkea liittymäänsä.
Ongelma nyt on, että minä en tiedä mitään, mitä äitini asiakaspalvelun kanssa tuolloin sopi, eikä hänkään muista mitään puhetta olleen määräaikaisuuden jatkamisesta. Voiko olla mahdollista, että tässä on jatkettu määräaikaisuutta ilman äitini suostumusta tuon alennetun laskutuksen verukkeella, vai vaatiiko asiakaspalvelija suostumuksen aina selkeässä muodossa niin, että asiakkaalle tulee selväksi tilauksen olevan peruuttamaton seuraavan kahden vuoden ajan? Jälkeisessä tapauksessa ei sitten asialle voine mitään, mutta mikäli yhtään epäselvyyden mahdollisuutta on...
Sivu 1 / 1
Hei tsh !
Kun määräaikaisuutta jatketaan, se tulee aina kertoa asiakkaalle. Kaikista tilauksista asiakas saa myös vahvistuksen esim. sähköpostilla, Omat Sivut -viestintäkeskukseen, ja tässä vahvistuksessakin maininta on, jos liittymässä määräaikaisuus on tai sitä jatketaan.
Jotta pääsisimme tarkistamaan tämän tilanteen, niin tarvitsisimme äitisi asiakasnumeron. Tänne voi asetuksiin käyttäjätietoihin asikasnumeron lisätä, niin pääsemme sitten sen kautta asiaa katselemaan.
Kun määräaikaisuutta jatketaan, se tulee aina kertoa asiakkaalle. Kaikista tilauksista asiakas saa myös vahvistuksen esim. sähköpostilla, Omat Sivut -viestintäkeskukseen, ja tässä vahvistuksessakin maininta on, jos liittymässä määräaikaisuus on tai sitä jatketaan.
Jotta pääsisimme tarkistamaan tämän tilanteen, niin tarvitsisimme äitisi asiakasnumeron. Tänne voi asetuksiin käyttäjätietoihin asikasnumeron lisätä, niin pääsemme sitten sen kautta asiaa katselemaan.
Lisäsin asiakasnumeron.
Kyllä minä sen sitten uskon, että sopimuksen jatkamisesta on puhelussa mainittu, tajusi äitini sen merkitystä tai ei. Mutta on se vähintäänkin kyseenalaista, että vuosien asiakkuuden jälkeen vielä johdatellaan pienellä hinnanalennuksella tällaiseen kahden vuoden sopimusansaan, jotta ei asiakasta varmasti menetetä ainakaan toistaiseksi. Puolitoista vuotta on sitten maksettava netistä, jota ei käytetä ollenkaan.
Kyllä minä sen sitten uskon, että sopimuksen jatkamisesta on puhelussa mainittu, tajusi äitini sen merkitystä tai ei. Mutta on se vähintäänkin kyseenalaista, että vuosien asiakkuuden jälkeen vielä johdatellaan pienellä hinnanalennuksella tällaiseen kahden vuoden sopimusansaan, jotta ei asiakasta varmasti menetetä ainakaan toistaiseksi. Puolitoista vuotta on sitten maksettava netistä, jota ei käytetä ollenkaan.
Hei tsh !
Tarkistin liittymätiedot ja sen mukaan asiakkaalle on mainittu tuosta 24kk määräaikaisesta sopimuksesta. Tarkoituksena ei ole ns. pakkomyydä asiakkaalle tuotetta, vaan haluamme tarjota parhaan mahdollisen tuotteen edullisella hinnalla. Tässä tilanteessa on toki harmillista, että määräaikaiselle liittymälle ei enää käyttöä ole.
Tarkistin liittymätiedot ja sen mukaan asiakkaalle on mainittu tuosta 24kk määräaikaisesta sopimuksesta. Tarkoituksena ei ole ns. pakkomyydä asiakkaalle tuotetta, vaan haluamme tarjota parhaan mahdollisen tuotteen edullisella hinnalla. Tässä tilanteessa on toki harmillista, että määräaikaiselle liittymälle ei enää käyttöä ole.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.