Äidilläni on ollut Soneran laajakaistaliittymä nyt seitsemättä vuotta. Noin puoli vuotta sitten hänelle tuli jotain valittamisen aihetta, ja asiakaspalvelusoiton kautta siitä hänelle hyvitettiin kuukausimaksun pienentämisellä... ja samalla ilmeisesti solmittiin uusi määräaikaisuus kahdeksi vuodeksi. Asia kävi ilmi vasta äskettäin, kun hän yritti sulkea liittymäänsä.
Ongelma nyt on, että minä en tiedä mitään, mitä äitini asiakaspalvelun kanssa tuolloin sopi, eikä hänkään muista mitään puhetta olleen määräaikaisuuden jatkamisesta. Voiko olla mahdollista, että tässä on jatkettu määräaikaisuutta ilman äitini suostumusta tuon alennetun laskutuksen verukkeella, vai vaatiiko asiakaspalvelija suostumuksen aina selkeässä muodossa niin, että asiakkaalle tulee selväksi tilauksen olevan peruuttamaton seuraavan kahden vuoden ajan? Jälkeisessä tapauksessa ei sitten asialle voine mitään, mutta mikäli yhtään epäselvyyden mahdollisuutta on...
Laajakaistan määräaikaisuutta jatkettu (ilman suostumusta?)
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.