Tein muuttoilmoituksen yli kuukausi sitten, 18.8 tuli tekstiviesti että liittymän siirtäminen uuteen osoitteeseen on aloitettu. Tähän päivään mennessä ei ole tapahtunut edistystä, ainakaan viestejä ei ole tullut niinkuin lupasivat kun siirto on valmis. Täytyyköhän tämän kuun lasku maksaa normaalisti jos laajakaista ei ole ollut käytössä?
Lisäksi. Uudessa asunnossa on syyskuun ajan edellisen asukkaan dna-laajakaista vielä käytössä. Pystyykö siirtoa tekemään edes ennen kuin vanha dna-laajakaista loppuu käytöstä?
Tatu
Laajakaistan muutos
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.