Skip to main content

Laajakaistan muutossa kestää jälleen

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Eli jälleen teidän palvelu on hidasta sekä onnetonta. Tilasin netin siirretäväksi 3.11. Ei kuulunut mitään joten soittelin sinne 5.11 ja viimein sain jonkun ihmisen kiinni ja netti luvattiin siirtää 16.11. 16. päivä tuli viestiä että siirto viivästyy. Millonkahan se mahtaa siirtyä. Mistähän minä maksan teille 39,90kk jos en ole kohta kolmee viikkoon käyttänyt edes nettiä. Teidän puhelinasiakaspalvelu on myös todella onnetonta. Harmittaa kun ei ole edes eka eikä toka kerta kun näin käy. Saako tästä mitään hyvitystä. Pitäskö teillä opetella tekemään työnne edes välttävästi siellä päässä?

4 kommenttia

  • November 20, 2012
Moi AAPPO666,
No jotain hämminkiä tässä selkeästi on! Laitanpa asiasta kyselyä eteenpäin, toimituksen tyypit on tältä päivältä jo lähteneet niin en saa tänään enää mistään ketään kiinni, harmin paikka!
Kyllähän toimituksen viivästymisestä hyvitystä kuuluu saada. Selvitetään tuo asennuspäivä, niin tiedämme mihin asti viivästystä tulee.
Palaan asiaan huomenna, kun (toivottavasti) olen tämän suhteen jo viisaampi!

  • November 21, 2012
Hei jälleen AAPPO666,
Asennuspäiväksi on merkitty tämän viikon perjantai, tarkkaa kellonaikaa ei ikävä kyllä pääse näkemään. Asennuksia tehdään klo 8-20 välisenä aikana. Kotona sinun ei tarvitse tätä päivystää, riittää että modeemi on asennuspäivänä päällä. Laitatko viestiä vielä tänne palstalle, kun asennus on tehty, niin voidaan katsoa se hyvityshomma kuntoon samalla.

  • November 26, 2012
Joo se netti tuli onnistuneesti silloin perjantaina. Miten ne hyvitykset vai saako niitä?

  • November 28, 2012
Hei AAPPO666!

Sinulle on nyt tehty hyvitys tulevalle laskulle toimituksen viivästymisestä, kuten olit Asiakaspalvelumme kanssa jo sopinutkin. Mukavaa joulunodotusta!