Laitoin teille jo aikaa sitten viestin, missä ihmettelin laajakaistan myyntikeinoja. Ei ole vastausta kuulunut. Kesällä mulle myytiin puhelimitse kotiin laajakaista argumentilla: "meillä on ollut ongelmia mobiilinetin nopeuden kanssa, ja halutaan tarjota siksi asiakkaillemme kiinteä laajakaista kotiin ilman lisäkustannuksia, ja mobiilinetti säilyy rinnalla täysin ilmaisena". No, helppoon menin ja otin sen laajakaistan teiltä. Hetki meni ja mailiin kilahti laajakaistaliittymän lasku 30e/kk!. Mobiililiittymäni maksoi vain 9,90€/kk. Hmm, mitenköhän siellä teidän yrityksessänne ymmärretään käsite "ilman lisäkustannuksia"?
On se kumma. Olin erittäin tyytyväinen asiakas ennen tätä kikkailua. No, vastausinnokkuudesta päätellen asia ei teitä aiemminkaan kiinnostanut, joten nyt on kalenterissa muistutus ensi syksylle, jolloin irtisanon kaikki Soneran kanssa tekemäni sopimukset (kun 24kk puhelinsopimus päättyy). Ja siitä vuoden päästä irtisanon vielä tämän saatanan laajakaistan.
Kiitos.
Laajakaistan myynti
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.