Laitoin teille jo aikaa sitten viestin, missä ihmettelin laajakaistan myyntikeinoja. Ei ole vastausta kuulunut. Kesällä mulle myytiin puhelimitse kotiin laajakaista argumentilla: "meillä on ollut ongelmia mobiilinetin nopeuden kanssa, ja halutaan tarjota siksi asiakkaillemme kiinteä laajakaista kotiin ilman lisäkustannuksia, ja mobiilinetti säilyy rinnalla täysin ilmaisena". No, helppoon menin ja otin sen laajakaistan teiltä. Hetki meni ja mailiin kilahti laajakaistaliittymän lasku 30e/kk!. Mobiililiittymäni maksoi vain 9,90€/kk. Hmm, mitenköhän siellä teidän yrityksessänne ymmärretään käsite "ilman lisäkustannuksia"?
On se kumma. Olin erittäin tyytyväinen asiakas ennen tätä kikkailua. No, vastausinnokkuudesta päätellen asia ei teitä aiemminkaan kiinnostanut, joten nyt on kalenterissa muistutus ensi syksylle, jolloin irtisanon kaikki Soneran kanssa tekemäni sopimukset (kun 24kk puhelinsopimus päättyy). Ja siitä vuoden päästä irtisanon vielä tämän saatanan laajakaistan.
Kiitos.
Sivu 1 / 1
Tämänkaltaisia tapauksia on selvästi ollut liikkeellä huomattava määrä. Pitääköhän tiedon päästä lehtiin asti, ennen kuin asiasta vastaavat reagoivat...?
Jos joku vielä tulevaisuudessa höynäyttää samalla tavoin, ota huomioon 14 päivän perumisoikeus kaikessa etämyynnissä. Sen kanssa ei ole änkyröimistä, sillä kovinkaan vakuuttavasti sitä ei voi evätä puhelimen kautta myydystä nettiliittymästä. Mielestäni sinulla on edelleen täysi oikeus purkaa (jopa täysin laittomasti?) solmittu sopimus - ota reippaasti kuluttajansuojaan yhteyttä.
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ost ... peruminen/
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ost ... kkotiedot/
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ost ... akaupassa/
Jos joku vielä tulevaisuudessa höynäyttää samalla tavoin, ota huomioon 14 päivän perumisoikeus kaikessa etämyynnissä. Sen kanssa ei ole änkyröimistä, sillä kovinkaan vakuuttavasti sitä ei voi evätä puhelimen kautta myydystä nettiliittymästä. Mielestäni sinulla on edelleen täysi oikeus purkaa (jopa täysin laittomasti?) solmittu sopimus - ota reippaasti kuluttajansuojaan yhteyttä.
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ost ... peruminen/
...kotimyynti tai etämyynti (puhelinmyynti, postimyynti, verkkokauppa tai TV-shop), joissa kuluttajalla on lakisääteinen 14 päivän kaupan peruutusoikeus.
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ost ... kkotiedot/
Jos yritys ei ole varmistanut, että kuluttaja hyväksyy maksuvelvollisuuden, kuluttajalla on oikeus perua kauppa. Kuluttajan on vaadittava kaupan perumista viimeistään vuoden kuluttua tilauksen tekemisestä. Yrityksen on palautettava kuluttajalta saamansa maksut viimeistään 30 päivän kuluttua. Kuluttajalle on korvattava myös mahdollisesta tavaran palauttamisesta aiheutuvat kulut.
http://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita/Ost ... akaupassa/
Yrityksen on ennen tilauksen hyväksymistä ilmoitettava lopullinen kokonaishinta, joka sisältää verot sekä toimitus- ja muut lisämaksut.
Kuluttajalla ei ole velvollisuutta maksaa lisäkuluja, joista yritys ei ole antanut tietoa ennen tilauksen tekemistä ja joihin kuluttaja ei ole antanut selkeästi suostumustaan. Kuluttajalla on oikeus saada lisämaksut takaisin, jos hän ei ole antanut niihin suostumustaan.
Hei jiasavol!
Voi että. Pahoittelut, että aikaisempi viestisi on jäänyt muiden jalkoihin :(
Tuo myyntitapahtuma kuullostaa kyllä hyvin mystiseltä. Meiltä löytyy kyllä n. 30€/kk oleva Tupla tarjous, joka sisältää sekä kiinteän laajakaistan että mobiilinetin. Varmaankin tästä on kyse?
Ja tämä oli viime kesänä? Saithan tilauksestasi tilausvahvistuksen? Ja olitko sen myötä yhteydessä meihin päin? Kuten halapata tuossa kertoikin, on tilaus toki mahdollista perua 14vrk peruutusoikeudella.
Tokihan voidaan tätä asiaa katsoa tarkemmin ja selvitellä tapahtumien kulkua. Käytätkö mahdollisesti Facebookkia? Meille voi Soneran Facebook sivuilla laittaa yksityisviestiä, jossa päästäisiin kunnolla asiaan!
Voi että. Pahoittelut, että aikaisempi viestisi on jäänyt muiden jalkoihin :(
Tuo myyntitapahtuma kuullostaa kyllä hyvin mystiseltä. Meiltä löytyy kyllä n. 30€/kk oleva Tupla tarjous, joka sisältää sekä kiinteän laajakaistan että mobiilinetin. Varmaankin tästä on kyse?
Ja tämä oli viime kesänä? Saithan tilauksestasi tilausvahvistuksen? Ja olitko sen myötä yhteydessä meihin päin? Kuten halapata tuossa kertoikin, on tilaus toki mahdollista perua 14vrk peruutusoikeudella.
Tokihan voidaan tätä asiaa katsoa tarkemmin ja selvitellä tapahtumien kulkua. Käytätkö mahdollisesti Facebookkia? Meille voi Soneran Facebook sivuilla laittaa yksityisviestiä, jossa päästäisiin kunnolla asiaan!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.