Hei Sonera !
Sain sähköpostiviestin, että nopeuttani on nostettu 2:sta 8:aan megaan. Asiakastiedoissani , että sopimus 24 kk. Palvelunumeroon puhelimella ei pääse, vaikka kulta-asiakkaille luvattu nopea vastaaminen.
En ole tehnyt määräaikaissopimusta 24 kk laajakaistaan. Miksi näin ? Mitään ennakkoilmoitusta asiasta ei ole tullut. Olen ihmeissäni. Kiitos etukäteen vastauksesta.
Sivu 1 / 1
Liittymässäsi ei ole voimassa määräaikaista sopimusta. Todennäköisesti olet vain käsittänyt Omien sivujen Liittymänhallinnassa liittymän keston väärin. Sopimuksen kesto -kohdan alapuolella kyllä saattaa lukea 24kk, mutta oikea tieto on mainittu sen perässä, jossa lukee 'Jatkuva'.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei, kiitos vastauksesta. Kerrotko vielä miksi sain sähköpostiviestin nopeuden nostosta 8:aan megaan ?
Hintavaikutuksista ei ollut mainintaa. Asunko alueella, jonne ei enää toimiteta 2 M ?
Hintavaikutuksista ei ollut mainintaa. Asunko alueella, jonne ei enää toimiteta 2 M ?
2M/512k - nopeusluokka poistuu tarjoomasta liittymäsi verkkoalueella 1.7.2010 alkaen. Liittymällesi on tehty automaattinen nopeuden nosto tällä viikolla. Liittymäsi kuukausimaksu on kuitenkin pienentynyt vaikka nopeus on noussut. Muutos tulee näkymään laskulla parin kuukauden viiveellä koska käytössä on jälkikäteislaskutus (viimeisin lasku oli huhtikuulta).
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.