Hei !
Nostin laajakaistani nopeutta 8/1 -> "Kodin Netti Plus" - liittymään, jonka nopeudeksi lupailtiin 8-20 Mbit/s.
Pitäisikö nopeudennostosta tulla jonkin sortin ilmoitus sähköpostiin/puhelimeen ?
Omiin sivuihin on kyllä päivittynyt liittymätyypiksi Kodin Netti Plus 8-20Mbit/s ja tyylikäs "nopeusmittari" osoittaa 24 Mbit/s, mutta modeemi se vaan yhdistelee edelleen 6-7 Mbit/s.
Modeemina Telehellin TW-EA510v3(c).
terv. Kuke
Sivu 1 / 1
ja perhana, meni liikuvaan nettiin vaikka kiinteän osioonhan tämä selvästi kuuluisi
Hei KukeJohn
Kyllä nopeudennosto on tehty mutta modeemi jostain syystä ei ota nyt täyttä nopeutta linjasta vastaan. Kannattaa tehdä modeemille tehdasasetusten palautus painamalla reset-näppäintä 15s ajan pohjassa. Jos ongelma jatkuu niin ilmoittele tänne uudestaan!
Nopeudennostosta on tullut sopimustiedot "viestikeskukseen" joka löytyy kirjautumalla sonera tunnuksilla omille sivuille. Erillistä txt-viestiä tuosta nostosta ei tule.
Siirsin aiheen oikealle alueelle
Kyllä nopeudennosto on tehty mutta modeemi jostain syystä ei ota nyt täyttä nopeutta linjasta vastaan. Kannattaa tehdä modeemille tehdasasetusten palautus painamalla reset-näppäintä 15s ajan pohjassa. Jos ongelma jatkuu niin ilmoittele tänne uudestaan!
Nopeudennostosta on tullut sopimustiedot "viestikeskukseen" joka löytyy kirjautumalla sonera tunnuksilla omille sivuille. Erillistä txt-viestiä tuosta nostosta ei tule.
Siirsin aiheen oikealle alueelle
Moro Antti-
Modeemi palautettu tehdasasetuksiin, mutta ongelma jatkuu edelleen. Ehdin jo tekemään palvelupyynnön omien sivujen kautta ja sainkin jo kuittauksen tekstiviestillä, että tapahtumasta on kirjattu vikailmoitus. Eli ei muutakun odottamaan asentajan toimenpiteitä.
Näetkö muuten jostain paljonko on matkaa keskukselle ?
Kiitos vastauksesta ja vinkistä jokatapauksessa.
-Kuke
Modeemi palautettu tehdasasetuksiin, mutta ongelma jatkuu edelleen. Ehdin jo tekemään palvelupyynnön omien sivujen kautta ja sainkin jo kuittauksen tekstiviestillä, että tapahtumasta on kirjattu vikailmoitus. Eli ei muutakun odottamaan asentajan toimenpiteitä.
Näetkö muuten jostain paljonko on matkaa keskukselle ?
Kiitos vastauksesta ja vinkistä jokatapauksessa.
-Kuke
Hei KukeJohn,
Jos olit yhteyttä testannut myös toisella modeemilla niin kyllä tuo vikailmoitus on oikea ratkaisu. Mitään järkevää syytä linja-arvojen perusteella ei ole miksi liittymä hidastelisi. Keskukselle on matkaa alle 0,5km.
Jos olit yhteyttä testannut myös toisella modeemilla niin kyllä tuo vikailmoitus on oikea ratkaisu. Mitään järkevää syytä linja-arvojen perusteella ei ole miksi liittymä hidastelisi. Keskukselle on matkaa alle 0,5km.
Moro
Juu testasin yhteyttä a-linkin purnukalla ja samat nopeudet tarjos sekin.
Mikähän on vikapartion vaste ?
-Kuke
Juu testasin yhteyttä a-linkin purnukalla ja samat nopeudet tarjos sekin.
Mikähän on vikapartion vaste ?
-Kuke
Hei KukeJohn,
Olit laittanut vikailmoituksen palvelupyynnöllä ja se on rekisteröity meille 4.2. Normaali viankorjausaika tällaisen hidastelevan yhteyden kohdalla on 2-5 arkipäivää. Näistä tulee sinulle ilmoitusta vähintään txt-viestillä kun viankorjaus etenee ja milloin vika on korjattu. Kannattaa pitää modeemilaite päällä viankorjauksen ajan niin se helpottaa vian selvittämistä!
Olit laittanut vikailmoituksen palvelupyynnöllä ja se on rekisteröity meille 4.2. Normaali viankorjausaika tällaisen hidastelevan yhteyden kohdalla on 2-5 arkipäivää. Näistä tulee sinulle ilmoitusta vähintään txt-viestillä kun viankorjaus etenee ja milloin vika on korjattu. Kannattaa pitää modeemilaite päällä viankorjauksen ajan niin se helpottaa vian selvittämistä!
Noniin nyt on viat saatu selvitettyä ja nopeus on saatu nostettua 18 megaan. Vähän jäi megoja uupumaan, mutta huomattava parannus vanhaan verrattuna.
-Kuke
-Kuke
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.