Laajakaistan nopeutta nostettiin (24M/1M, tarjous 38,17e). Tuli meiliä "Liittymäsi kuukausimaksu on 53,43 euroa 24 kuukauden ajan. ...". Ei siis ihan mitä mainostettiin. No kilautin ja lupasivat korjata asian. Arvatkaas mitä sitten? Meiliä tuli taas "Liittymäsi kuukausimaksu on 58,43 euroa 24 kuukauden ajan. ...". Voihan vinetto! Jos kilautan vielä sinne "palveluun" niin sieltä kai tulee meiliä tyyliin "Liittymäsi kuukausimaksu on 63,43 euroa 24 kuukauden ajan. ..."?
Sivu 1 / 1
Erikoista, että tilausvahvistuksessasi on vieläkin eri hinnat mistä sovittiin. Mitä jos tekisit asiakaspalveluumme ajanvarauksen tai lähettäisit palvelupyynnön asian varmistamiseksi?
Kiitos vinkistä Anu.
Mut ei sieltä oo kukaan infonnut yhtikäs mittään? What's up?
Peppi: Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittymäsi hinnan. Toinen vaihtoehto on että kirjoitat asiakasnumeron sijaan laajakaistaliittymän numeron ilman väliviivaa eli muotoon 346123456.
Nou hätä, viehkeä neito kilautti, homman pitäisi olla reilassa. Cheers.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.