Laajakaistan nopeudennosto ja laskutus
Laajakaistan nopeutta nostettiin (24M/1M, tarjous 38,17e). Tuli meiliä "Liittymäsi kuukausimaksu on 53,43 euroa 24 kuukauden ajan. ...". Ei siis ihan mitä mainostettiin. No kilautin ja lupasivat korjata asian. Arvatkaas mitä sitten? Meiliä tuli taas "Liittymäsi kuukausimaksu on 58,43 euroa 24 kuukauden ajan. ...". Voihan vinetto! Jos kilautan vielä sinne "palveluun" niin sieltä kai tulee meiliä tyyliin "Liittymäsi kuukausimaksu on 63,43 euroa 24 kuukauden ajan. ..."?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.