No niin,eli nopeus nostettiin kahdesta kahdeksaan megaan muutama kuukausi sitten. Maksimi latausnopeus on kuitenkin ollut kokoajan noin 3,2M. Modeemin hajottua asentaja kävi paikanpäällä ja mittasi linjan maksimiksi 9,3. Uudella modeemilla( A-link ADSL2RR24AP /2+, 4-porttinen kytkin, WLAN, SPI-palomuuri)nopeus on edelleen sama.
Elikkäs onko jossain joku asetus väärin vai mikä tämän aiheuttaa? Läppäri on johdolla kiinni modeemissa ja antaa aina saman tuloksen kuin puhelimen (iphone 3GS) nopeustesti WI-fi-puolella).
Terveisin Janne
Laajakaistan nopeusongelma, asentaja mittasi....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.