Laajakaistan nosto
Soneralta soitettiin, kun sopimusaika umpeutui. Tehtiin uusi 2 v sopimus nopeimmalla nopeudella. Täst taitaa olla kohta 2 kk, ei vaan näy uutta modeemia eikä muutakaan. Viestiin ei vastattu jonka jätin asiakaspalveluun. Muutoksia en voi näköjään netin kautta tehdä, koska siellä lukee tilauksen käsittely kesken. LOISTAVAA sonera. Sanonko mitä ajattelen teidän palveluista... Vaihtaisin takaisin saunalahteen jos pystyisin. Tämäkö se oli soneran tarkoitus..... Pitäisikö soittaa maksulliseen palveluun ja jäädä tämän takia jonottamaan linjoille. Varaisin ajan mutta vituttaa sen verran etten viitti viikon päähän varata aikaa....
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.