Yli kuukausi sitten tein netin kautta muuttoilmoituksen. Sain tekstiviestin puhelimeen että siirto tapahtuu 15.10. Uudessa osoiteessa 15.10 totesin, että netti ei (tietysti) toiminut. Odotin pari päivää, mitään ei tapahtunt ja soitin Soneralle ja pitkän odotuksen jälkeen pääsin keskustelemaan asiasta virkailijan kanssa. Hän totesi, että kone näyttää että siirto on tilattu 15.10:een, mutta kytkeminen ei jostain syystä ole tapahtunut. Hän lupasi, että teknillinen tuki ottaa yhteyttä minuun puolen tunnin sisällä,mutta kukaan ei (tietysti) ottanut minuun yhteyttä. Seuravana päivänä 19.10 soitin uudestaan Soneralle, uusi virkailija tutki asian, ja kumma kyllä ottikin minuun yhteyttä alle tunnissa. Hän ilmoitti, että uusi osoite sijaitsee valokaapelialueella, pitää tehdä uusi sopimus ja asentajan pitää käydä ja asentaa jotakin.Hän ei osannut suoraan sanoa milloin netti ja koti-tv toimii. Nyt tuli mieleen, että käykö vanha modeemi tällä uudella systeemillä, ehkä pitää sitten taas odottaa viikkoja? Onko mitään keinoa purkaa sopimus tälle pätkivälle Soneralle ja valita operaattori, joka tietää missä mennään? Jos en olisi itse ottanut yhteyttä niin kauanko tämä netitön homma olisi jatkunut? Lasku löysi kyllä uuden osoitteen (tietysti), ja siinä oli (tietysti) maksumuistutus jostain tietosuojasta, jota en ole edes tilannut.
Nim. aivan lopen tyytymätön asiakas ilman nettiä ja tv:tä
laajakaistan osoitemuutosrumba.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.