Skip to main content

Laajakaistan piti avautua 5.10 mutta avautuukin 15.10

  • December 11, 2014
  • 21 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Oli tullut jo aikoja sitten viesti että laajakaista liittymänne avataan 5.10 ja eilen vai toissa päivänä tuli vielä viesti että 5.10 avautuu, mutta tänään tuli viesti että se avataan vasta 15.10 että mitä ******?

21 kommenttia

  • October 5, 2012
Soitin asiakaspalveluun ja sanoivat että tänään pitäisi avautua 20.00 mennessä, mutta kello on tunnin päästä 20.00 eikä vieläkään ole kytkettynä, mikähän ihme siinä on että vasta illalla aletaan kytkemään päälle jos ollenkaan?

  • October 5, 2012
Iltaa valde,
onko sinulla asiakas- tai liittymänumeroa, jonka voisit lisätä profiiliisi? Voisin tarkastaa mikä on tilanne.

  • October 5, 2012
Laitoin henkilötunnuksen kun en löytänyt tuota asiakasnumeroa.

  • October 5, 2012
Vielä ei näy täällä päässä tuo tilaus täysin toimittuneen osoitteeseesi.
Tehdään näin, että maanantaina tarkistan tilanteen puolestasi uudelleen. Jos tilaus ei ole vieläkään toimittunut niin otan yhteyttä meidän toimitukseen ja selvitän asian puolestasi sekä informoin sinua tästä asiasta. Viikonlopun aikana tai tänään emme valitettavasti saa tähän vastausta. Toivotaan kuitenkin, että asennus tulisi tänään vielä tapahtuvaksi. Joskus saattaa asentajilla vierähtää pidempään kuin ilta kahdeksaan nämä asennukset, jotka ovat tälle päivälle on merkitty.

  • October 5, 2012
Tää oli kyä niin arvattavissa. Hieno homma kun näitä aletaan perjantaina laittamaan ja sitten kun ei sitä saada päälle niin saa olla viikonlopun ilman nettiä.

  • October 5, 2012
Minulle tuli myös viesti, että pitäisi tänään aueta. Kun vahvistusviestiä ei tullut, soitin vähän ennen klo 20 asiakaspalveluun, josta sanottiin että kytkentä on kyllä tehty, mutta muuten tilaus on kesken, ilmeisesti jotkin tunnukset tms. aktivoimatta. Sain neuvoksi modeemin resetoinnin ja eri puhelinpistokkeen kokeilemisen, mutta epäselväksi jäi että pitäisikö sen netin nyt sitten toimia vai ei, jos sitä vahvistusviestiä ei kerta ole vielä tullut?

  • October 6, 2012
Jaa en minä vaan tiedä mitä ne siellä sohlaavat. Ohjeissa vaan luki että modeemi päälle ja piuhat kiinni niin pitäis toimia.

  • October 6, 2012
Juu jotain hämminkiä siellä nyt on. Soitin tänään aspaan ja pitäisi kuulemma toimia, asentaja ei ole vaan muistanut lähettää vahvistusviestiä. Modeemin resetointia suositteli ja soittoa vikapalveluun jos ei sen jälkeen toimi. Eipä toiminut, vikapalvelusta epäilivät että asentajalla jääny hommat kesken vaikka on kuitannut tehdyksi. Maanantaina pitää soitella uudelleen...

  • October 7, 2012
No vissiin voi sitten laskutkin maksaa miten jaksaa.. Kyllä tämä aika minkä ilman laajakaistaa joutuu olemaan, pitää sitten laskussa näkyä. Ei ole edes sopimuksesta tullut mitään kirjallista versiota tänne. Ainoastaan tarjoukseen sisältyvästä mokkulasta on lappu tullut.

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • October 8, 2012
msisi kirjoitti:
Msoitin vähän ennen klo 20 asiakaspalveluun, josta sanottiin että kytkentä on kyllä tehty, mutta muuten tilaus on kesken, ilmeisesti jotkin tunnukset tms. aktivoimatta.


Kuuloistaisi äkkiseltään siltä, että tilauksesi on jumittunut jossain järjestelmässä. Jos asentaja on käynyt, on silloin reittitieto tullut perille ja liittymä konfiguroitu verkkoon, joten sen pitäisi kyllä toimia ilmankin että tilaus menee kokonaan valmiiksi. Laskutuksesi tosin alkaa vasta kun koko tilaus on valmis, mutta se tuskin haittaa.

Palaako modeemissasi adsl-valo? Se kertoo että linja tulee modeemille saakka. Jos modeemissa on internet tai connection tms valo ja se palaa, kertoo se, että liittymä on myös saanut ip-osoitteen ja kaiken pitäisi olla kunnossa.

  • October 8, 2012
Huomenta valde,
olin yhteydessä toimitukseemme koskien liittymäsi tilauksen etenemistä ja asennusta. Toivottu asennuspäivä oli tuo 5.10., mutta koska liittymä sijaitsee vuokrajohtoalueella, on asennuspuoli ilmoittanut, että aikaisin mahdollinen kytkentäpäivä on 15.10. Tästä kyseisestä päivästä olitkin saanut erillisen tekstiviesti-ilmoituksen. Ja kuten kjns tuossa edellä mainitsikin, laskutus alkaa vasta liittymäsi toimituksesi jälkeen. Asiakastietojemme mukaan saanut 14.9. tästä liittymästä tilausvahvistuksen Hotmail-sähköpostiosoitteeseesi. Suosittelen tarkastamaan myös roskapostikansion, josko sinne olisi tämä vahvistus joutunut.

msisi: jos liittymäsi ei vieläkään toimi, voin halutessasi tarkistaa sinunkin liittymäsi tilanteen tätä kautta. Lisää vain profiiliisi asiakasnumerosi tai liittymänumerosi ilman väliviivaa niin tutkitaan. Kun olet lisäyksen tehnyt niin huikkaathan tähän ketjuun siitä.

  • October 8, 2012
Todella hienoa että oletettuna kytkentäpäivänä vasta tulee ilmoitus että sitä siirretään 10 päivää, olisin voinut sitten jatkaa vanhaa liittymää siihen päivään asti jos olisi ilmoitettu aikaisemmin.

No mutta kiitos kumminkin, että selvitit asian puolestani.

  • October 8, 2012
Ei pala adsl-valo eikä Internet. Soitin tänään aamulla aspaan ja nuori mies kertoi olevansa yhteydessä asentajaan asian tiimoilta ja lupasi sen jälkeen ilmoittaa minulle. Vielä asia on siis auki.

  • October 8, 2012
Lisäsin profiiliin matkapuhelinliittymän numeron asiakasnumeron paikalle. Toivottavasti tiedot löytyvät sillä, vaikka numero siirtyykin Soneralle vasta ensi viikolla. :)

  • October 8, 2012
Rupesin jo epäilemään sitäkin, että onko kenties lähettämänne modeemi rikki. Harmi kun ei ole toista, jolla voisi testata. Nimittäin se modeemin puhelinpistoke helisee ihan kuin siellä olisi joku mennyt päreiksi. Alkaa nimittäin vaihtoehdot loppua, jos sielläkään päässä ei vikaa löydy...

  • October 8, 2012
Hei msisi
Liittymäsi pitäisi nyt toimia, kokeilisitko vielä kerran saada yhteyttä nettiin. Jos tämä ei onnistu niin pyytäisin sinua soittamaan vikapalveluumme, jotta voimme tarkistaa sinun liittymäsi kytkennän. Halutessasi voit myös tarkistaa modeemisi toiminnan esimerkiksi Sonera kaupassa.

  • October 8, 2012
Olen soittanut vikapalveluun lauantaina eivätkä osanneet tehdä asialle mitään, epäilivät josko asentajalla on jäänyt hommat kesken ja käskivät ottamaan maanantaina yhteyttä uudelleen asiakaspalveluun, jonka tein tänä aamuna. En tiedä onko asentajaa/teknistä puolta saatu kiinni, koska minuun ei ole oltu sen jälkeen yhteydessä. Kokeilin äsken modeemia taas, eikä löydä verkkoa. Alkaa pikku hiljaa potuttaa tämä tilanne!

  • October 8, 2012
Hei msisi,
Olit ilmeisesti ollutkin jo meille päin yhteydessä. Teknisen Asiakaspalvelun puolelta on laitettu asia eteenpäin. Toivottavasti tilanne selviää pian!

  • October 8, 2012
Jep, olin uudestaan vikapalveluun yhteyksissä ja asentaja tulee tarkistamaan, että kaikki kytkennät ovat ok.

  • October 9, 2012
Noniin. Täällä alkoi jostain syystä jo nyt toimia tämä kiinteä laajakaistakin. Kiitos.

  • October 12, 2012
Jeps täälläkin alkoi toimia. Asentaja kävi tänään asunnossa asti ja sanoi, että jotain kytkentöjä piti muutella koska asunnossa ei ennen ole ollut laajakaistaa.