Eli mistä saan tiedon, koska laajakaistaliittymäni pitäisi toimia uudessa osoitteessani? Olen pian kuukauden odottanut liittymän aukeamista uudessa osoitteessa? Tuleeko kotiin esim ilmoitus että liittymä on siirretty?
Sivu 1 / 1
Oletko saanut arvioitua aikataulua liittymän siirrosta? Jos olet ja arvioitu aikataulu on mennyt etkä ole saanut vahvistusta liittymän kytkennästä (esim. tekstiviesti), voisit tiedustella liittymäsi siirron tilannetta Soneran asiakaspalvelusta.
Voit ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun puhelimitse tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Voit ottaa yhteyttä Soneran asiakaspalveluun puhelimitse tai lähettämällä Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.