Hei!
Mulla on ollut tässä LanWorldin 12 Mbit 30€/2kk netti pisemmän aikaa ja 13.2.2014 tuli kirje, jossa mainittiin mm. seuraavaa:
LanWorld Talokanava -laajakaistapalvelusi siirtyy Soneralle
Hyvä asiakkaamme, olemme tehneet Soneran kanssa sopimuksen, jonka mukaan LanWorld Talokanava -laajakaistapalvelusi siirtyy Soneralle. Näin voimme varmistaa sinulle parhaat laajakaista- ja viihdepalvelut myös tulevaisuudessa.
- Laajakaistasi siirtyy Soneralle huhtikuussa 2014 automaattisesti - sinun ei tarvitse tehdä mitään.
- Muutoksen jälkeen käytössäsi on valokuidulla toteutettu Sonera Kodin Netti Perus 10Mbit/s, jonka hinta on 24,90€/kk (toistaiseksi voimassa oleva sopimus)
- Sonera ilmoittaa sinulle erillisellä viestillä, kun laajakaistasi on siirretty Soneran verkkoon.
Halutessasi voit siirtyä Soneran asiakkaaksi myös huomattavan edullisella tarjoushinnalla. Tilaa Sonera Kodin Netti Perus 10 Mbit/s, nyt alkaen 9,90 €/kk. Soita 0800 199 991
Laskutus
LanWorld laskuttaa laajakaistasi kuukausimaksun vielä maaliskuun osalta (Tulikin lasku maaliskuulta 15€, jonka maksoin), Sonera aloittaa laskutuksen muutoksen jälkeen.
Soitin tuosta tarjouksesta Soneralle ja tehtiin sopimus tuosta 9,90/kk -netistä. Tilausvahvistus tuli 28.3.2014. Samoin tuli tunnukset esim. sähköpostiin.
Sitten tulikin 2.4.2014 edelleen lasku LanWorldilta ajalle 1.4.2014 - 30.4.2014. Ihmettelin, että mitäs helvettiä, mutta maksoin pois. Pyysin silloin Soneralle soittaessani kun kysyttiin liittymän avaamisesta, että mahdollisimman pian. Tässä on edelleen 3.5.2014 LanWorldin netti, Soneralta ei ole tullut minkäänlaista tilausvahvistuksessakin mainittua toimitusvahvistusta ja 28.4.2014 LanWorldilta tuli taas tekstiviesti, että Hei! LanWorldin laajakaistapalvelusi päättyy 30.4.2014. Hanki tilalle Soneran laajakaista, soita maksuttomaan numeroon 0800 199 991.
Sivu 1 / 1
Hei Humdinger,
Liittymäsi vaihto on tehty meidän puolelta 29.3 joten sen tulisi kyllä jo asunnossasi toimia. Katsoin kuitenkin liittymääsi ja kertaakaan ei ole modeemi vielä linjalla sieltä käynyt? Oletko kokeillut resetoida modeemilaitettasi nyt vaihdon jälkeen kertaakaan? Onko sinulla käytössäsi normaali ADSL-modeemi?
Jos Soneran yhteytesi ei edelleenkään toimi ( ja Lanworldin yhteys toimii), mahdollisesti kytkennöissä on jotain pielessä ja tämä vaatisi asentajakäynnin meidän puolesta. Voisitko tehdä asiasta vikailmoituksen jos tuo resetointi ei korjaa ongelmaa. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Liittymäsi vaihto on tehty meidän puolelta 29.3 joten sen tulisi kyllä jo asunnossasi toimia. Katsoin kuitenkin liittymääsi ja kertaakaan ei ole modeemi vielä linjalla sieltä käynyt? Oletko kokeillut resetoida modeemilaitettasi nyt vaihdon jälkeen kertaakaan? Onko sinulla käytössäsi normaali ADSL-modeemi?
Jos Soneran yhteytesi ei edelleenkään toimi ( ja Lanworldin yhteys toimii), mahdollisesti kytkennöissä on jotain pielessä ja tämä vaatisi asentajakäynnin meidän puolesta. Voisitko tehdä asiasta vikailmoituksen jos tuo resetointi ei korjaa ongelmaa. Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Heippa!
Modeemi (Telewell TW-EA501 v3) on kyllä resetoitu ja edelleen on LanWorldin netti. Täytyypä laittaa vikailmoitus..
Modeemi (Telewell TW-EA501 v3) on kyllä resetoitu ja edelleen on LanWorldin netti. Täytyypä laittaa vikailmoitus..
Moikka!
Tänään käyty piuhat kytkeen tonne ja nyt toimii kuten kuuluukin. Kiitoksia!
Tänään käyty piuhat kytkeen tonne ja nyt toimii kuten kuuluukin. Kiitoksia!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.