Hei.
Olen ollut yhdeksän vuotta Soneran laajakaista-asiakas. Nykyinen sopimukseni umpeutuu elokuussa. Teiltä on nyt tarjottu uutta sopimusta (48kk) 40 euron kk/hintaan. Usealla tutullani on sama laajakaista, mutta hinta on halvempi. Sivuillanne mainostatte myös 19.90 e hintaista laajakaistaa uusille asiakkaille. Miten voi olla samasta palvelusta eri hintoja? Odotanko että nykyinen sopimus loppuu, ja otan sitten heti tuon tarjouksen? Tällöin säästäisin satasia kahden vuoden aikana. Lisäksi minun laajakaistatietojani ei näy lainkaan minun Sonera sivuilla. Ainoastaan matkapuhelinliittymän tiedot. Siellä ilmoitetaan, että minulla ei ole vielä Soneran laajakaistaa. On ollut, vuodesta 2004 saakka. Yst. Terv. Andysaga
Laajakaistan sopimuksen jatkaminen
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.