Skip to main content

Laajakaistan sopimuksen jatkaminen

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Hei.

Olen ollut yhdeksän vuotta Soneran laajakaista-asiakas. Nykyinen sopimukseni umpeutuu elokuussa. Teiltä on nyt tarjottu uutta sopimusta (48kk) 40 euron kk/hintaan. Usealla tutullani on sama laajakaista, mutta hinta on halvempi. Sivuillanne mainostatte myös 19.90 e hintaista laajakaistaa uusille asiakkaille. Miten voi olla samasta palvelusta eri hintoja? Odotanko että nykyinen sopimus loppuu, ja otan sitten heti tuon tarjouksen? Tällöin säästäisin satasia kahden vuoden aikana. Lisäksi minun laajakaistatietojani ei näy lainkaan minun Sonera sivuilla. Ainoastaan matkapuhelinliittymän tiedot. Siellä ilmoitetaan, että minulla ei ole vielä Soneran laajakaistaa. On ollut, vuodesta 2004 saakka. Yst. Terv. Andysaga

1 kommentti

  • June 18, 2013
Heippa Andysaga!

Tarjouksia on vanhoille asiakkaille monenmoisia. Määräaikaisuudet niihin (kuten myös uusille asiakkaille) ovat 24kk ajan.
Jollei sinulle tarjouttu tarjous miellytä, voit toki kysellä vaihtoehtoja olemalla yhteydessä Asiakaspalvelumme.
Laajakaistatuotteet näet kirjautumalla Omille Sivuille laajakaistan käyttäjätunnuksella (löytyy jokaiselta laskulta ja on mallia asiakas-1) sekä salasanalla.