Uusin tässä laajakaistan sopimukseni toukokuussa 2 seuraavaksi vuodeksi ja sovimme puhelimessa että tilausvahvistus/sopimus tulee sähköpostiini. En ole kuitenkaan tilausvahvistusta/sopimusta sähköpostiini saanut. Voisitteko lähettää sen?
Sivu 1 / 1
Hei Son_era,
Kyllähän tuon pitäisi saapua jos sovittukin on, ootkos tarkistanut sähköpostin roskapostikansion?
Lisäätkö asiakasnumerosi tuolta asetuksista näkyviin ilman välimerkkejä tai muita erikoismerkkejä, asiakasnumero löytyy omilta sivuilta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Ulos/Yksityisille
taikka laskusta.
Kyllähän tuon pitäisi saapua jos sovittukin on, ootkos tarkistanut sähköpostin roskapostikansion?
Lisäätkö asiakasnumerosi tuolta asetuksista näkyviin ilman välimerkkejä tai muita erikoismerkkejä, asiakasnumero löytyy omilta sivuilta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Ulos/Yksityisille
taikka laskusta.
Asiakasnumero nyt näkyvissä, spämmifolderissa ei ollut sähköpostia.
Hei Son_era! Lähetin sähköpostiisi nyt tilausvahvistuksen. Tulihan se perille?
Moi, kyllä tuli. Kiitoksia!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.