Skip to main content

Laajakaistan sopimus

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Uusin tässä laajakaistan sopimukseni toukokuussa 2 seuraavaksi vuodeksi ja sovimme puhelimessa että tilausvahvistus/sopimus tulee sähköpostiini. En ole kuitenkaan tilausvahvistusta/sopimusta sähköpostiini saanut. Voisitteko lähettää sen?

4 kommenttia

  • June 5, 2014
Hei Son_era,

Kyllähän tuon pitäisi saapua jos sovittukin on, ootkos tarkistanut sähköpostin roskapostikansion?

Lisäätkö asiakasnumerosi tuolta asetuksista näkyviin ilman välimerkkejä tai muita erikoismerkkejä, asiakasnumero löytyy omilta sivuilta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Ulos/Yksityisille
taikka laskusta. :)

  • June 9, 2014
Asiakasnumero nyt näkyvissä, spämmifolderissa ei ollut sähköpostia.

  • June 11, 2014
Hei Son_era! Lähetin sähköpostiisi nyt tilausvahvistuksen. Tulihan se perille?

  • June 11, 2014
Moi, kyllä tuli. Kiitoksia!