Skip to main content
Uusin tässä laajakaistan sopimukseni toukokuussa 2 seuraavaksi vuodeksi ja sovimme puhelimessa että tilausvahvistus/sopimus tulee sähköpostiini. En ole kuitenkaan tilausvahvistusta/sopimusta sähköpostiini saanut. Voisitteko lähettää sen?
Hei Son_era,

Kyllähän tuon pitäisi saapua jos sovittukin on, ootkos tarkistanut sähköpostin roskapostikansion?

Lisäätkö asiakasnumerosi tuolta asetuksista näkyviin ilman välimerkkejä tai muita erikoismerkkejä, asiakasnumero löytyy omilta sivuilta https://www4.sonera.fi/Kirjaudu/Ulos/Yksityisille
taikka laskusta. 🙂
Asiakasnumero nyt näkyvissä, spämmifolderissa ei ollut sähköpostia.
Hei Son_era! Lähetin sähköpostiisi nyt tilausvahvistuksen. Tulihan se perille?
Moi, kyllä tuli. Kiitoksia!

Vastaa