Tilasin verkkokaupastanne 8M laajakaistan 24kk kampanjahintaan 10.9.2010. Sain spostiin tilausvahvistuksen ja odotin asennuspäivää, joka tuli ja meni. Kuukauden päästä soitin asiakaspalveluun, jossa sitten ilmoitti miespuolinen ääni, että tilausta ei näy missään. Täytyy tehdä uusi.Siihen loppui luotto nettikauppaan ja menin liikkeeseen. Tein saman sopimuksen siellä sitten, mutta siihen ei kuulunut enää modeemia. Hyvitystä/korvausta vaadin tapahtuneesta.
Sivu 1 / 1
Ikävä kuulla, että ensimmäinen tilauksesi ei onnistunut. Hyvä, että sait asian kuitenkin hoidettua kauppiaan luona. Mikäli haluat keskustella vielä asiasta, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Modeemin korvaukseen suostuitte heti ja vastineeksi minun pitäisi toimittaa kuitti liikkeeseen todisteena modeemin ostosta. Nyt on ikävä kyllä kuitti kadonnut enkä sitä pysty toimittamaan.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.