Skip to main content

Laajakaistan tilaus netistä!

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Moro!

Tilasin tuossa rapia viikko sitten laajakaistan asuntooni ja s-postiin piti tulla tilausvahvistus ja tilausseuranta tunnus mutta eipä näitä ole näkynyt. Olis kiva saada nämä joskus niin tietäisin että tilaus on varmasti tullut perille.

5 kommenttia

  • April 27, 2012
Moi tieros!

Asia on hoidettu kuntoon ja liittymän toimitus etenee.

Mukavaa kevättä!

  • April 27, 2012
Kiitosta sitä samaa sinnekkin :)

  • April 27, 2012
Moi!

Semmosta vielä että kun tilasin mukaan myös sen modeemin niin maksetaanko se laskulla erissä vai kerralla kun posti tuo sen?

  • April 27, 2012
Moi vielä tieros!

Modeemi laskutetaan ensimmäisellä laajakaistalaskullasi, sitä ei tarvitse maksaa erikseen toimituksen yhteydessä.

  • April 27, 2012
Selvä homma! Kiitokset vastauksista ja ripeästä toiminnasta :)