Skip to main content
Hei laajakaistani ei toiminut 5 päivään ja sen vikailmoituksen teko maksoi maltaita kun aina puhelimen päässä oli automaatti vastaamassa ja joka kerta vain käskettiin painaa numeroa ja taas tuli jokaisen numeron painalluksen jälkeen sama litania mitä puhelu maksaa ja paina sitä ja tätä ja haluatko peruuttaa vikailmoituksesi jne.

Vika sitten johtui Soneran verkosta ja vika ei ollut minun laitteissani. Nyt minulle tuli paljon kuluja kyseisistä puheluista ja siitä etten voinut käyttää nettiä viiteen päivään.

Kai kyseiset menetykset otetaan huomioon seuraavassa laajakaistalaskussa???

Ter. Seija Porista
Voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön koskien tätä liittymäkohtaista ongelmatilannetta ja viankorjausaikaa, jotta asiakaspalvelumme voi tarkistaa liittymäsi laskutuksen tilanteen viankorjausajan ajalta.


T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu

Vastaa