Hei laajakaistani ei toiminut 5 päivään ja sen vikailmoituksen teko maksoi maltaita kun aina puhelimen päässä oli automaatti vastaamassa ja joka kerta vain käskettiin painaa numeroa ja taas tuli jokaisen numeron painalluksen jälkeen sama litania mitä puhelu maksaa ja paina sitä ja tätä ja haluatko peruuttaa vikailmoituksesi jne.
Vika sitten johtui Soneran verkosta ja vika ei ollut minun laitteissani. Nyt minulle tuli paljon kuluja kyseisistä puheluista ja siitä etten voinut käyttää nettiä viiteen päivään.
Kai kyseiset menetykset otetaan huomioon seuraavassa laajakaistalaskussa???
Ter. Seija Porista
Sivu 1 / 1
Voit lähettää Soneran Omien Sivujen kautta Palvelupyynnön koskien tätä liittymäkohtaista ongelmatilannetta ja viankorjausaikaa, jotta asiakaspalvelumme voi tarkistaa liittymäsi laskutuksen tilanteen viankorjausajan ajalta.
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
T. Jarmo
Sonera asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.