Skip to main content
laajakaistayhteyteni ei suostunut toimimaan 4.11. iltapäivällä ja illalla lainkaan... soitin asiakaspalvelun "robotille" ja sain tehtyä vikailmoituksen (5708305)... käytin useita tunteja aikaa kaikenmoiseen tarkastuksiin "omassa päässä" jne... turhaan... yön aikana yhteys oli "itsestään" palannut... joten vika oli soneran palvelussa... jälleen soitto "robotille" ja vikailmoituksen peruminen... haluaisin saada tietooni, mikä aiheutti toimimattomuuden? sonera ei millään tavalla ole ilmoittanut mahdollisista yhteyskatkoista tai tehdyistä korjaustoimenpiteistä... joka mielestäni pitää kuulua palveluun??
Liittymäsi vikailmoitus on edelleen kesken. Ymmärtääkseni asentaja on tänään käynyt testaamassa yhteyttä sen käyttöpaikassa, mutta vielä ei vikailmoituksessa asentajan kommentteja ole.

Ongelma liittyy kuitenkin siihen että liittymäsi on nopeuden noston seurauksena siirretty uudelle paikalle ADSL-keskittimellä, sillä liittymän aiempi paikka ei mahdollistanut 24/1M-nopeusluokkaa.

Vastaa