Onko Soneralla joku ominaisuus ettei laajakaista ole tarkoitus päästä kunnolla internettiin kuukauden viimeisellä viikolla? Meinaan että mitä nyt parisen vuotta on näitä laajakaistaliittymiä on ollut niin yhtä pitkään on sama ongelma vaivannut. Ei sinänsä mitään mailmaa kaatava, muttä suhteellisen ikävä että kuukauden lopussa, kun yrittää esim laskuja yms maksella, niin meinaa takkuilla yhteys oikein urakalla. Hommaa ei oli parantanyt eri modeemit eikä sen koommin erillaiset kokonpanot modeemin jälkeen. Homman on yleensä saanut poistettua joksikin aikaa repimällä modeemin (+reitittimen, jos on käytössä) pimeäksi.
Ihmetyttää tämä hieman ja jos jollain ikinä riittää aikaa ja mielenkiintoa tutkia asiaa niin voishan tohon perehtyä että mistä mahtaa johtua. Asiakaspalveluun et viitsi asian vuoksi vaivata, kun sinne yhteyden saaminen on yhtä helvettiä, kuten matkapuhelin-palstan laskutukseta voi huomata kirjoitukseni.
Laajakaistan toiminta
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.