Skip to main content

Laajakaistan toimituksesta

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Internet-liittymäni vaihdettiin muuton yhteydessä Soneran Valokuituun. Liittymän piti olla käytössä jo viime viikosta alkaen. En kuitenkaan ole saanut tilausvahvistusta tai muutakaan viestiä liittymän kytkemisestä/avaamisesta. Millaiset toimitusajat yleensä mahtavat olla?

4 kommenttia

  • April 25, 2013
Hei tiaian,
Oletko jo aiemmin ollut Soneran asiakas? Jos sinulta löytyy meidän asiakasnumeromme, lisäisitkö sen profiiliisi niin katsotaan sen avulla missä oiken ollaan menossa.
Jotain tietoa tilauksen etenemisestä mielestäni olisi pitänyt jo tulla. Ilmeisesti et ole saanut edes tilausnumeroa?

  • April 25, 2013
Olen aiemmin ollut jo Soneran asiakas, nyt liittymä vaan vaihdettiin Valokuituun kun sellainen uudessa osoitteessa oli tarjolla.
Sähköposteihin oli hukkunut muutosvahvistusviesti teiltä, muuta infoa liittymän kytkemisestä ei tosiaan ole tullut.
Lisäsin tuon asiakasnron nyt profiiliini.

  • April 26, 2013
tiaian: Muutoksesta on asiakastietojesi mukaan lähtenyt sekä tekstiviesti että sposti. Eli liittymä on kytketty sinulle jo 13.04. (ethernetportin kautta). Eli nyt ei muuta kuin käyttämään :)

  • May 2, 2013
Voisitteko laittaa jonotukseen systeemin, jolla tietää paljonko on jonotusaikaa jäljellä. Jonotin tänään 54 min 10 sek., alkoi tuntua pitkältä ajalta kun ei tietänyt kuinka kauan kestää. Kyllä teidän systeemit ovat syvältä

terv

eero s