Skip to main content

Laajakaistan toimitus

  • December 11, 2014
  • 9 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Olen tilannut laajakaistan 31.12.2013. Soneralta ollaan oltu yhteydessä minuun helmikuun puolivälissä, jonka jälkeen olen odotellut tilauksen toimitusta. Laajakaistaa ei edelleenkään ole toimitettu, enkä ole saanut sopimukseen kuulunutta modeemiakaan. Yritin varata soittoaikaa puhelinpalvelusta mutta varausohjelma väittää minun jo varanneen ajan vaikka en ole ennen käynytkään kyseisessä ohjelmassa. Mistä saisin tietoa tilaukseni etenemisestä? Kiitokset.

9 kommenttia

  • April 2, 2013
Hei itamainen,

Kyllä kaistan pitäisi tähän mennessä olla jo toimittunut. Laittaisitko asiakasnumeron profiiliisi (Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero) niin pystymme tutkimaan asiaa.

  • April 14, 2013
En ole Soneran aikaisempi asiakas ja en löytänyt tilausvahvistuksesta asiakasnumeroa, mutta liittymänumero on 333-670368 ja tilauksen numero 4903773 ja tilauspäivämäärä 31.12.2012. Tulisiko minulla olla asiakasnumero vaikka en ole ennestään Soneran asiakas? En sellaista ainakaan tuossa sähköpostiviestissä nähnyt.

  • April 15, 2013
itamainen: Sinua onkin yritetty toimituspuoleltamme tavoitella tammikuussa tästä liittymäasiasta. Tilaus on jouduttu perumaan osoite epäselvyyksien takia. Asiakastiedoistasi löytyy Toimituspuolemme epäily, että osoite olisi jotenkin muuttunut esim. kuntaliitoksesta tms. johtuen, eikä liittymää ole voitu toimittaa.
Jotta asiassa päästään eteenpäin, soitathan meille esim. maksuttomaan Myyntipalvelunumeroomme 0800 133133 (ark. 8-20, la 9-16.30). Kiitos!

  • April 15, 2013
Olen soittanut Asiakaspalveluun joskus tammi-helmikuussa ja selvittänyt osoitteenmuutoksen ja asian piti olla ok ja käsittääkseni toimituksen jatkua mutta ilmeisesti toimitus on kuitenkin peruttu. Pystyykö toimitusta ja sopimusta enää mitenkään saamaan samoilla ehdoilla vai onko minun tehtävä uusi tilaus?

  • April 15, 2013
No johan nyt. Viimeisin tieto, jonka löydän, on tosiaan tammikuun lopusta, jolloin tilaus on jouduttu perumaan. Uutta tilausta ei löydy, joten tilaus tulisi tosiaan tehdä uudelleen. Pahoittelut tästä sotkusta. Asia selviää kyllä varmasti, jos pirautat meille edellisessä viestissä antamaani numeroon.

  • April 15, 2013
Hei,

soitin antamaasi numeroon ja siellä vastattiin saman lailla kuin viimeksikin soittaessa - osoitetta ei löydy palvelusta (vaikka samalla osoitteella tarkistin liittymän saatavuuden) mutta asian sanottiin olevan nyt kunnossa ja toimituksen vievän kuukauden. Sanottiin että vanhan sopimuksen tiedoilla saadaan tilaus toimitettua. Voinkohan nyt jotenkin varmistua siitä että tilaus on uudestaan toimituksessa vai odotanko taas kuukauden ja katson toimitetaanko tilaus? Kiitokset avusta.

  • April 15, 2013
Tilaus näkyy kyllä tehtynä ja näyttää olevan muutoinkin ihan kunnossa :)
Kiitos kärsivällisyydestäsi! Eiköhän me tämä nyt kuntoon saada.
Aurinkoista kevättä sinne!

  • April 17, 2013
Hei,

minulla olisi vielä kysyttävää tuosta tilauksen mukana tulevasta modeemista. Tuleeko sen lähettämisestä edellinen ilmoitus vai odottelenko vain sen toimitusta? Ja kun sähköpostissa sanottiin että toimitetaan viikon kuluessa sopimuksen syntymisestä, niin tarkoittaako sopimuksen syntyminen tuota tilausvahvistusta vai jotain muuta?

Sillä kyselen, kun tällä hetkellä käytössä oleva modeemi temppuilee hatkuvasti ja kuulin asiakaspalvelusta että modeemin tulisi olla koko ajan päällä kun yhteyttä toimitetaan ja mietin että voiko tuo vanhan modeemin tempuilu vaikuttaa toimituksen onnistumiseen? Vai onko minulle tuossa vaiheessa todennäköiseseti jo toimitettu tilauksen mukana tullut uusi modeemi?

Kiitokset.

  • April 17, 2013
itamainen: Modeemi toimitetaan sinulle kotiin asti ja Postista soittelevat sinulle sopivaa toimitusajankohtaa. Tarkkaa ajankohtaa modeemin saapumiselle en osaa sanoa, mutta siitä tosiaan sinulle soitellaan.
Modeemi on tosiaan hyvä olla seinässä laajakaistan toimituspäivänä. Saat toimituspäivästä vahvistuksen tekstiviestillä. Ja meiltä tuleva modeemi on kyllä hyvissä ajoin ennen tätä päivää perillä.