Skip to main content

Laajakaistan toimitus

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei,
tilasin tuossa 5.8 laajakaistaliittymän Soneran nettisivujen kautta ja olenkin jo saanut sopimuksen ja modeemin postissa sekä Omien sivujen tunnukset sähköpostiin, mutta nettiyhteyttä ei ole eikä Soneralta ole kuulunut mitään. Sopimuksessa oli kyllä jotenkin puhelinnumeroni väärin, niin olisiko se sitten vaikuttanut Soneran yhteydenottoon?

4 kommenttia

  • August 15, 2013
Hei Noize!

Kytkentäpäivä on 19.8. Asennusajankohdasta on lähetetty tekstiviestillä tieto, mutta se on ilmeisesti mennyt sitten väärään numeroon. Numero olisi tietysti hyvä saada ajantasalle tulevaisuutta ajatellen. Pystyisitkö laittamaan meille vaikkapa Facebookin kautta yksityisviestillä oikean numerosi?

  • August 15, 2013
Kiitos nopeasta vastauksesta. Hyvä tietää, että kytkentäpäivä on olemassa :) Ja Facebookin kautta en voi mitään laittaa, koska en käytä sitä. Olisiko jotain muuta kautta mahdollista ilmoittaa oikea numeroni?

  • August 17, 2013
Lähetä postikortti tai kirje:

Sonera asiakaspalvelu
PL 0400
65101 VAASA

  • August 22, 2013
Noize: Sitä ei varmaan ihan tähänkään viitsi laittaa.. Mutta soittele tuohon maksuttomaan Myyntipalvelunumeroon 0800 133133 (ark 8-20, la 9-16.30), niin saadaan numero kohdilleen.