Skip to main content

Laajakaistan toimitus

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Tilasin laajakaistan 3.2 ja sain melkein heti perään viestin, että laajakaistaliittymäni on kytketty. Joten, kuinkas kauan tässä saa vielä odotella, että pääsee surffailemaan?

Pitäisikö meikäläisen saada henk koht viesti kun asiat ovat kunnossa?

5 kommenttia

  • February 13, 2014
Hei janneha,

Jos tuon kuittauksen olet jo saanut 3.2 niin kyllä sen olisi silloin pitänyt toimia. Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää täältäpäin.

  • February 13, 2014
Tiedot päivitetty

  • February 13, 2014
Hei janneha,

Korjaisitko liittymänumeron ilman väliviivaa (-) esim. 346123456. Tuo loppuosa jää näkymättä jos liittymätunnuksen viiva on mukana.

  • February 13, 2014
Joko näkyy?

  • February 14, 2014
Hei janneha,

Nyt näkyy oikein. Vilkaisin liittymääsi ja kyllä kaikki sen kytkennän osalta näyttäisi olevan OK. Oletko hankkinut modeemilaitteen itse? Sen tulisi olla ADSL2+ luokan modeemi liittymääsi varten. Yhteyttä kannattaa kokeilla kaikista asunnon puhelinrasioista ja DSL-valon tulisi palaa kiinteästi kun laite nousee linjaan kiinni.

Jos yhteys ei kuitenkaan toimi yhdestäkään pistorasiasta tuolla ADSL-modeemilla, kannattaa olla yhteydessä vikapalveluun koska liittymäsi ei ole vielä kertaakaan toiminut.