Skip to main content

Laajakaistan toimitus myöhässä

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

Olen tilannut Soneran laajakaistan ja sain viestin, jossa kerrottiin, että laajakaista asennetaan 27.3. ja neuvottiin kytkemään modeemi seinään ja virrat päälle.
Modeemi on nyt kaksi viikkoa ollut päällä, mutta yhteyttä ei ole asennettu. Asiakaspalveluunkin tuntuu olevan vaikeuksia päästä läpi.

4 kommenttia

  • April 8, 2013
Hei jokiju,

Harmi ettei toimitusta ole jostain syystä saatu tehtyä! Voisit varmuuden vuoksi kokeilla puhelinpistokkeet läpi, jos siellä olisi jokin erikoinen sisäverkkokytkentä. Muussa tapauksessa voisit lisätä asiakasnumeron profiiliisi (Omat Asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero) niin pääsemme tutkimaan asiaa.

  • April 8, 2013
Ei auttanut puhelinpistokkeen vaihtaminen.
Omien sivujen liittymätiedoissakin lukee, että laajakaistaa ei ole avattu.
Lisäsin asiakasnumeroni profiiliini.

  • April 8, 2013
Hei jokiju

Liittymän toimitus on edelleen kesken. Laitoin asiasta kyselyä eteenpäin. Ilmoittelen, kun saan tarkempaa tietoa, missä mennään. Pahoittelut, että liittymän toimitus on viivästynyt. Palaan asiaan mahdollisimman pian!

  • April 19, 2013
Hei jokiju

Valitettavasti toimituksessa on ilmennyt viivettä. Tarkempaa aikataulua en saanut selville, mutta liittymä kytketään mahdollisimman pian. Tässä vaiheessa ei voi oikeen muuta kuin odottaa. Ilmoitamme tekstiviestillä tarkempaa aikataulua, kun se on tiedossa. Pahoittelut vielä kerran!