Skip to main content

Laajakaistan toimitus myöhässä

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Terve!

Tilasimme tuplalaajakaistan (vaimon nimellä), ja Sonera on irtisanonut edellisen laajakaistamme huomisesta alkaen. Emme ole saaneet uutta laajakaistaa saati Wlan-reititintä. Nettitikku on kuitenkin tullut. Vaimolla täytyy tehdä töitä kotoa, ja tarvitsee kipeästi nettiyhteyttä. Asialla olisi kiire, joten olisitteko yhteydessä mahdollisimman nopeasti.

1 kommentti

  • April 9, 2013
Hei tla

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietojasi. Jos et löydä asiakasnumeroa, voit lisätä asiakasnumerokenttää esim. liittymänumero (346 tai 333 alkuinen numero). Kenttään voi syöttää ainoastaan numeroita.