Hei!
Tilasin maanantaina teiltä 100/10 megaisen liittymän. Sain tilausvahvistuksen sähköpostiini, mutta en ole saanut vielä tekstiviestiä toimitusajankohdasta. Kuinka kauan kiinteiden laajakaistojen toimitusaika yleensä on, ja kauanko menee saada liittymän mukana tuleva reititin postiin?
Kiitos.
Sivu 1 / 1
Moi Henkkah!
Laajakaistojen toimitusajat vaihtelevat hieman liittymän tekniikasta ja alueesta riippuen. Laitteet yleensä tulevaat postiin muutamassa työpäivässä.
Käyhän lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi, niin katsotaan tarkka päivämäärä.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Laajakaistojen toimitusajat vaihtelevat hieman liittymän tekniikasta ja alueesta riippuen. Laitteet yleensä tulevaat postiin muutamassa työpäivässä.
Käyhän lisäämässä asiakasnumerosi tietoihisi, niin katsotaan tarkka päivämäärä.
(Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero)
Hei.
Minulla ei ole asiakasnumeroa (vielä), koska tilasin palvelun maanantaina netin kautta. Sain sähköpostiini yhteenvedon tilauksestani, mutta siinä ei ole asiakasnumeroa. Koitanpa soittaa asiakaspalveluun asian selvittääkseni.
Minulla ei ole asiakasnumeroa (vielä), koska tilasin palvelun maanantaina netin kautta. Sain sähköpostiini yhteenvedon tilauksestani, mutta siinä ei ole asiakasnumeroa. Koitanpa soittaa asiakaspalveluun asian selvittääkseni.
Joo, no se tais jäädä yritykseks. Jonotin asiakaspalveluun 20minuuttia mutta valitettavasti sen jälkeen ei enään jaksanut kuunnella siellä soivaa musiikkia (jonottaa tietämättä vastataanko sieltä koskaan..)
Tere
Itelläki adsl toimitus piti tulla jo 4 päivää sitten. Kohta 3 viikkoa odotellut täsä. Soitin kahesti (yhteensä yli tunnin jonot/puhelut) asiakaspalveluun, aiko laittaa asian eteenpäin ja meinasi, että eiköhän se seuraavana päivänä aukea. Toinen meinasi, että soittaa jollekin asentajalle, joka soittaa minulle? Ei ole kuulunut mitään. Noh, puhelin käy edelleen kuumana wlan jaosta ja etätyöt on melkoista junnaamista. adsl modemi on jo 6 päivää odotellut linkin nousemista, välillä sammuttanut yöksi.
Eikö se kytkemispäivä voitais laittaa mieluummin vaikka kahden kuukauden päähän kun ei sitä kuitenkaan kytketä. Näin asiakas sitten ilahtuisi, jos se vaikka kytkettäisiinkin ennen kuin 2 kuukautta odottelua on mennyt. Näin etätyötä tekevällekin sitten kun sitä jo sopii seuraavalle päivälle nettipalavereita yms. ja verkkoa ei olekkaan. Nyt on sitten myös viikonloppu, jolloin ei tapahdu mitään.
Voisi edes joku kertoa, missä mennään.. että tuleeko se koskaan vai alkaakko hommaan 4g:tä jostain..
-mies
Itelläki adsl toimitus piti tulla jo 4 päivää sitten. Kohta 3 viikkoa odotellut täsä. Soitin kahesti (yhteensä yli tunnin jonot/puhelut) asiakaspalveluun, aiko laittaa asian eteenpäin ja meinasi, että eiköhän se seuraavana päivänä aukea. Toinen meinasi, että soittaa jollekin asentajalle, joka soittaa minulle? Ei ole kuulunut mitään. Noh, puhelin käy edelleen kuumana wlan jaosta ja etätyöt on melkoista junnaamista. adsl modemi on jo 6 päivää odotellut linkin nousemista, välillä sammuttanut yöksi.
Eikö se kytkemispäivä voitais laittaa mieluummin vaikka kahden kuukauden päähän kun ei sitä kuitenkaan kytketä. Näin asiakas sitten ilahtuisi, jos se vaikka kytkettäisiinkin ennen kuin 2 kuukautta odottelua on mennyt. Näin etätyötä tekevällekin sitten kun sitä jo sopii seuraavalle päivälle nettipalavereita yms. ja verkkoa ei olekkaan. Nyt on sitten myös viikonloppu, jolloin ei tapahdu mitään.
Voisi edes joku kertoa, missä mennään.. että tuleeko se koskaan vai alkaakko hommaan 4g:tä jostain..
-mies
Tuli nyt vahvistusviesti puhelimeen, jossa kytkemisaika. Nyt odotellaan, joskos laitteet tulisi ensi viikon aikana postiin.
Tere
No nyt on mennyt 6 päivää jo kun olisi pitänyt yhteys saada. Ei ole vielä tapahtunut mitään. Modemi on seinässä odottelemassa. Ei ole kukaan myöskään ottanut yhteyttä. Tilanneraportti ois kiva kuulla, muukin kuin että "on lähetetty tieto toimittajalle". Noh, se nyt ei kerro mitään. Naamakirjassa palvelu taas sanoi, että tilaus on kesken. En vaan tiedä mikä tilaus, tein tilauksen 3 viikkoa sitten :)
Haluttais itse käydä tekeen kytkennät, ois win-win tilanne
No nyt on mennyt 6 päivää jo kun olisi pitänyt yhteys saada. Ei ole vielä tapahtunut mitään. Modemi on seinässä odottelemassa. Ei ole kukaan myöskään ottanut yhteyttä. Tilanneraportti ois kiva kuulla, muukin kuin että "on lähetetty tieto toimittajalle". Noh, se nyt ei kerro mitään. Naamakirjassa palvelu taas sanoi, että tilaus on kesken. En vaan tiedä mikä tilaus, tein tilauksen 3 viikkoa sitten :)
Haluttais itse käydä tekeen kytkennät, ois win-win tilanne
Täällä myös odotellaan, että tuleeko tilaus milloin. Tilauksen yhteenveto on tullut sähköpostiin, mutta ei mitään muuta. Kauankohan tässä joutunee odottamaan?
Aikani sain Anvian kanssa taistella nettiliittymän kanssa ja lopulta sen irtisanoin sekä vaihdoin tähän Soneraan. Mä en kohta enää ala, tää on todella inhaa.
Aikani sain Anvian kanssa taistella nettiliittymän kanssa ja lopulta sen irtisanoin sekä vaihdoin tähän Soneraan. Mä en kohta enää ala, tää on todella inhaa.
Moi TV-mies ja vilmis,
Onko tilanne vielä ns. päällä? Löytyykö vahvistuksesta tilausnumeroa? Jos löytyy, niin lisätkää profiiliin se asiakasnumeron paikalle, yritetään tutkailla, missä ollaan menossa.
Onko tilanne vielä ns. päällä? Löytyykö vahvistuksesta tilausnumeroa? Jos löytyy, niin lisätkää profiiliin se asiakasnumeron paikalle, yritetään tutkailla, missä ollaan menossa.
Tere
Kaikesta syysköhästä ja kuumeesta huolimatta ajattelin tulla mainitseen, että netin sain päivä sitten, käytännössä 3 viikkoa meni. Asentaja sanoi, että korjaavat vieläkin ukkosten aiheuttamia ongelmia. Selitys hyväksytty, tai oli kiva kun kerrankin edes sai selityksen.
Kehitys: Voisivat asennuksesta ilmoitella aspaan viivästysten syitä, niin nekin voisivat kertoa asiakkaillensa kun soittelevat aspaan.
Nyt on netti kuitenkin ja nyt kupponen kuumaa..
Kaikesta syysköhästä ja kuumeesta huolimatta ajattelin tulla mainitseen, että netin sain päivä sitten, käytännössä 3 viikkoa meni. Asentaja sanoi, että korjaavat vieläkin ukkosten aiheuttamia ongelmia. Selitys hyväksytty, tai oli kiva kun kerrankin edes sai selityksen.
Kehitys: Voisivat asennuksesta ilmoitella aspaan viivästysten syitä, niin nekin voisivat kertoa asiakkaillensa kun soittelevat aspaan.
Nyt on netti kuitenkin ja nyt kupponen kuumaa..
Ihmettelen, että miten kytkennässä voi mennä kolme viikkoa? 30.08 tein tilauksen ja 09.10 ilmeisesti netti kytketään meille. Jo työn puolestakin tarvitsisin internetin kotiin ja tapeltuani aikani toisen palveluntarjoajan kanssa alkaa usko mennä kaikkiin tarjoajiin.
Moi vilmiksen!
Tuo asennusaika riippuu tekniikasta ja asuinalueesta. Voipi ottaa sen 3 viikkoakin kyllä, vaikka se pitkä aika onkin nettiä odotella.
Olit laittanut jonkin numeron profiiliin. Onko se mikä numero? Jos mahdollista, lisäätkö sinne joko tilausnumeron tai asiakasnumeron, niin päästään katsomaan asiaa tarkemmin. Kiitos!
Tuo asennusaika riippuu tekniikasta ja asuinalueesta. Voipi ottaa sen 3 viikkoakin kyllä, vaikka se pitkä aika onkin nettiä odotella.
Olit laittanut jonkin numeron profiiliin. Onko se mikä numero? Jos mahdollista, lisäätkö sinne joko tilausnumeron tai asiakasnumeron, niin päästään katsomaan asiaa tarkemmin. Kiitos!
Ahaa, asia ok. Modeemi oli tullut eilen postiin. Ja nyt on numerokin vaihdettu!
vilmiksen: Jes, kiitos Tilaus on kyllä edennyt normaalisti ja asennus näkyy olevan 09.10.
Hetki pitäisi malttaa vielä odotella, mutta kyllä se sieltä tulossa on :)
Mukavaa tiistaita sinne!
Hetki pitäisi malttaa vielä odotella, mutta kyllä se sieltä tulossa on :)
Mukavaa tiistaita sinne!
[hei,
tilasin laajakaista ja see on maksettu 29.09.214. KOme viikko on yli ja ei mitään. Kuinka kauan kestää toimitus?
Kiitos
tilasin laajakaista ja see on maksettu 29.09.214. KOme viikko on yli ja ei mitään. Kuinka kauan kestää toimitus?
Kiitos
Hei katli miemis!
Oletko jo entuudestaan Soneran asiakas? Jos sinulla on asiakasnumero, lisää se palstan asetuksissa omiin tietoihin, niin näemme tilanteen. :)
Jos sinulla ei ole vielä asiakasnumeroa, niin laita tilausvahvistuksesta liittymänumero yhteen kirjoitettuna (esim. 33312345), tilausnumero tai puhelinnumerosi.
Kiitos!
Oletko jo entuudestaan Soneran asiakas? Jos sinulla on asiakasnumero, lisää se palstan asetuksissa omiin tietoihin, niin näemme tilanteen. :)
Jos sinulla ei ole vielä asiakasnumeroa, niin laita tilausvahvistuksesta liittymänumero yhteen kirjoitettuna (esim. 33312345), tilausnumero tai puhelinnumerosi.
Kiitos!
Hei,
Minulla en ole vielä asiakasnumeroa, puhelinnumero on xxxxxxxxxx.
Minulla en ole vielä asiakasnumeroa, puhelinnumero on xxxxxxxxxx.
Kiitos! Piilotin puhelinnumeron viestistä niin se ei näy muille palstan lukijoille.
Maksu löytyi ja tilaus on laitettu eteenpäin. Sinulle tulee tekstiviestillä päivämäärä milloin liittymä lähtee toimimaan. Modeemi tulee sitä ennen lähipostiin.
Mukavaa syksyä sinulle!
Maksu löytyi ja tilaus on laitettu eteenpäin. Sinulle tulee tekstiviestillä päivämäärä milloin liittymä lähtee toimimaan. Modeemi tulee sitä ennen lähipostiin.
Mukavaa syksyä sinulle!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.