Lauantaina 26.2 iltapäivällä ADSL lakkasi toimimasta. Seuraavan päivän iltana jätin vianrajausautomaattiin vikailmoituksen useamman kerran johto-resetointi-konfigurointi-testaussession jälkeen. Automaatti löysikin yhteydestä jotain vikaa ja kirjasi vikailmoituksen. Soneran suunnasta saapui vielä tekstiviesti, että vika korjataan kahden työpäivän kuluessa ja korjauksen tilasta ilmoitetaan viestitse..
Näin maaseutuasukkaana en ilmeisesti lukeudu hittiasiakkaaksi, koska korjauksen tila ei näytä etenevän mihinkään. Mielellään Sonera kuitenkin laskuttaa 54,44€ kuukaudessa 24/1M-liittymästä. (Joka ei siis tälläkään hetkellä toimi.)
Mikähän mättää? Asiakaspalvelu ei tiedä vian korjauksen tilasta mitään. Eikä ole tekstiviestiäkään tullut edelleen.
Elon laskuopin mukaan tässä on jo vierähtänyt hieman enemmän, kuin KAKSI TYÖPÄIVÄÄ.
Harmillista, että asuinpaikallani on Soneran verkkomonopoli, joten en voi äänestää lompakollani.
Laajakaistan vikailmoitus ja Soneran korjaustoimenpiteet.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.