Miksi toisen laajakaistaliittymäni virheellistä laskutusta ole pystytty korjaamaan?Asiakaspalvelija teki näppivirheen sopimusta tehdessä,jolloin laskutushinnaksi tulikin täysi tarjoushinnan sijaan.
Jokaisen laskun jälkeen saan suorittaa rattoisan jonotustuokion puhelimessa,näitä kertoja kaikkiaan jo toistakymmentä!!
Jokaisessa puhelussa luvataan asian korjaantuvan seuraavaan laskuun,mutta ei!!!Lisäksi puhelujen aikana erikseen sovituista ylimääräisen osan maksamatta jättämisistä on tullut huomautuksia ja viimeeksi jopa perintä ilmoitus tänään.Näissä kaikissa luonnollisesti lisänä huomautusmaksu 5e!!!Toisen liittymän laskutus on toiminut moitteetta sovittuun pakettihintaan.
Laajakaistan virheellinen laskutus
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.