No jopas taas jotakin!Yritin jättää laskutukseen soittopyyntöä-eipä taas onnistunut!Kovin on nopeat huoltotyöt,kun vaatii vain kaksi viikkoa!Eli jälleen ihmettelen laajakaistani laskutusta??Minulla on edelleen voimassa 19,90 kk- taas laskutetaan 24,90??
Viimeksi vastaavaan kyselyyn vastannut henkilö lupasi itse tarkkailla,että laskutus tulee oikein!Tuli peräti kerran-hurraa!! Nyt odotin karhulaskun-siinä summa oikein,mutta omilla sivuilla laskusta osa auki?? Ja seuraava lasku näytti taas olevan 24,90???
Ihan oikeesti-onko tää laitettava kuluttaja-asiamiehelle tai kuningaskuluttajaan,jotta asia hoituu??Nyt odotan,että sen lisäksi,että joku tähän vastaa ja lupaa hoitaa asian,minulle myös soitetaan ja selvitetään kaikki kerralla..VAI ONKO SE EDES SONERALLA MAHDOLLISTA??
Ja saisinko vastauksen vihdoin siihen,miksi liittymäni aikanaan suljettiin,vaikka KAIKKI LASKUT OLI HOIDETTU??JA MIKSI SEN JÄLKEEN TÄTÄ LASKUTUSTA EI OLE SAATU KOHDALLEEN??MIKSI?? MIKSI??
Alan itsekin ottaa käyttöön tuon 5€ muistutuslisän-mielestäni kohtuullista,kun joka toinen kuukausi vähintään olen asiaa joutunut hoitamaan..
LAAJAKAISTANI LASKUTUS JÄLLEEN KERRAN
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.